המשטרה עצרה עשרות עבריינים באשדוד

מכה קשה לפשיעה באשדוד: 40 עבריינים המשתייכים לכנופיות פשיעה אלימות וקשות בעיר אשדוד הופללו ע"י סוכן משטרתי שפעל בקרבן ונעצרו הבוקר בפשיטה משטרתית. בין העצורים 4 חיילים וקטין

מעל 40 חשודים בעבירות של סחר בסמים מסוג קוקאין, חשיש והידרו (מריחואנה) נעצרו הבוקר, ביניהם 4 חיילים וקטין, ו-10 כלי רכב הועברו לרשות המשטרה עד לחילוטם, בתום שישה חודשי הפעלה של סוכן שהוחדר לתוך כנופית פשע המשתייכת לארגון פשיעה גדול. הסוכן הופעל ע"י ימ"ר לכיש מחוז דרום בפיקודו של סנ"צ יגאל קלמינאן.

ימ"ר לכיש הפעיל במהלך השנים האחרונות סוכנים כחלק מהמדיניות הבלתי מתפשרת של המחוז הדרומי למיגור נגע הסמים על רבדיו השונים והביא למעצרם של עשרות חשודים ולהגשת כתבי אישום כנגדם בעבירות של סחר בסמים בדרגים השונים ובעבירות רכוש.

לפני כחצי שנה החלה הפעלתו של הסוכן הנוכחי ובמהלך תקופת זו ועד לפיצוח שנערך הבוקר נאספו ראיות כנגד החשודים אשר הצביעו על סחר בסמים מסוג קוקאין, חשיש  ומריחואנה.

החשודים, תושבי אשדוד, מעורבים גם בעבירות של סחר באמצעי לחימה, סחיטה באיומים ועבירות אלימות.

במסגרת הפעילות הצליח הסוכן להפליל גם את החשודים בזריקת הרימון באזור הסיטי, האירוע שהתרחש בתאריך 20.4.2015 ובו נפצעו 3 אזרחים.

IMG_0193
מפקד המחוז הדרומי ניצב יורם הלוי

“שמנו את ידינו על עשרות עבריינים שפעלו בעיר אשדוד" אמר מפקד המחוז הדרומי ניצב יורם הלוי, "בין העצורים ע"פ החשד העבריינים שזרקו רימון רסס ברחוב מרכזי הומה אדם בעיר אשדוד, וכנופיות אלימות וקשות המוכרות היטב בעיר אשדוד. פעילות זאת  של משטרת המחוז הדרומי ימר לכיש משפיע דרמטית על מפת הפשיעה בעיר אשדוד, זהו צעד חשוב ומשמעותי נוסף בשיפור תחושת הביטחון של תושבי אשדוד שנפגעה לאחרונה בשורה של תקריות אלימות שבהם ע"פ החשד היו מעורבים חלק ניכר מהחשודים שהופללו ע"י הסוכן המשטרתי. אנחנו ממשיכים לפעול בנחישות וברצינות  בפעילות משטרתית ממוקדת  ורציפה כנגד אותם עבריינים המטילים אימתם על הציבור שומר החוק".

מפקד מרחב לכיש נצ"מ אלי כזרי שיבח את השוטרים וציין: "פעילות הימ"ר הנוכחית הינה המשך ישיר לכל אותן פעולות ומעצרים אשר בוצעו בחודשים האחרונים כנגד הפשיעה החמורה במרחב לכיש. המעצרים הרבים ובהם של המעורבים בזריקת רימון רסס באשדוד אמורים להחזיר את השקט לעיר אשדוד."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך