עצוב: מטופליה של כרמלה ז"ל שנהרגה בתאונה הקשה סופדים לה

מטופליה של כרמלה ז"ל בקופת החולים בה שימשה כאחות, כואבים את לכתה הפתאומי בטרגדיה הקשה שהתרחשה אתמול וסופדים לה ברחבי הרשת בכאב ובצער גדול
הותר לפרסום: כרמלה מרום משה היא ההרוגה בתאונה הקטלנית בבוקר

כרמלה מרום משה תושבת העיר אשדוד בשנות ה- 50 לחייה נהרגה אמש בתאונה קשה בכביש המושבים הסמוך לאשדוד, והובאה אתמול בערב לקבירה בבית העלמין בעיר, כשמשפחתה וקרוביה מוכים בהלם נוכח האבדה הקשה שפקדה אותם במפתיע.

כרמלה עבדה במשך שנים במערכת הבריאות בישראל כאחות בקופות חולים, כאשר מקום עבודתה האחרון הוא סניף של קופת חולים כללית בעיר קריית מלאכי, ובבוקר התאונה היא עשתה את דרכה למקום עבודתה, כאשר לדאבונה לא הצליחה להגיע ונהרגה באחד מהפניות המסוכנות של הכביש המפותל.

אחד מהם, שזכה לראות את הטיפול המסור שלה ספד לה הבוקר בדף הפייסבוק וכתב "הידיעה על מותה של כרמלה הכתה אותי בתדהמה, למרבה הצער בשנים האחרונות הוריי היו פציינטים קבועים במרפאה, ובכל פעם שנזקקו לשירותי אחות חשנו הקלה כאשר כרמלה ז"ל טיפלה בהם, עבור הוריי (ועבור כולם) כרמלה ז"ל היתה הפנים היפות והמקצועיות של קופת חולים. אחות מקצועית לעילא, חמה ואנושית, היא היתה אחות רחמניה במובן העמוק של המושג. החיוך בתמונה זה אותו חיוך בו קיבלה את כולם, חיוך קטן שכולו אנושיות ואהבת אדם. קולה היה נעים ואף פעם לא עלה לכדי טונים גבוהים גם בפעמים שחוותה התנהגות לא ראויה, הוריי חשו ביטחון בחדרה, לא אחת סמכנו על אבחנותיה ועצותיה יותר מאשר על אבחנות הרופאים. מותה הוא אבידה גדולה קודם כל למשפחתה אבל גם לחברי קופת חולים הכללית בקרית מלאכי. יהי זכרה ברוך".

אנשים רבים הגיבו לפוסט הכואב "לגמרי הייתה לה משפחה גם בכללית (קופ"ח)… זה בדיוק החיוך שהייתה מקבלת את כולם … כרמלה הלוואי ותראי שם למעלה כמה חייל עשית וכמה כולם מודים ונפרדים ממך בעצב ענק, נשמתך בגן עדן".

אחרת הגיבה לפוסט וכתבה "אכן היתה אישה מדהימה, שעשתה מעל ומעבר למה שמצופה מאחות. עצוב מאוד!!! יהא זיכרה ברוך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך