נעצר עוזי פרץ לאחר שהשחית את שלטי הבחירות של ראש העיר

יממה עברה מאז פרסום הסרטונים בהם העבריין עוזי פרץ השחית את שלטי הבחירות של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ואף הוסיף למצלמה "לסרי, נוח על משכבך בשלום" - הוא נעצר ונלקח לחקירה. ראש העיר הגיב על העניין ואמר: "מצטער על ההדרדרות הזו של מערכת הבחירות, שהינה ללא ספק תוצאה ישירה של פעולות ההסתה וליבוי השנאה בין הקבוצות השונות בעיר"

אמש חשפנו באתר "אשדוד אונליין" מעשה מכוער של העבריין עוזי פרץ, אשר מזוהה עם הלן גלבר ומצהיר כי הוא תומך בה בצורה משמעותית בבחירות לראשות העיר, כאשר הוא העלה שני סרטונים לדף הפייסבוק שלו, כשהוא משחית באגרסיביות שלטי בחירות של ד"ר יחיאל לסרי. מדובר בחציית קו אדום, בעיקר כאשר אדם עושה זאת ללא מורא, לאור יום ומתעד את עצמו מבצע עבירה פלילית חמורה שדינה מאסר בפועל.

עוזי פרץ הוסיף חטא על פשע, כאשר אמר למצלמה בזמן שהוא מפיל את אחד משלטי הבחירות: "לסרי, נוח על משכבך בשלום". משטרת אשדוד קיבלה את הסרטונים בהם פרץ כיכב והיום (ראשון) הוא נעצר ונלקח לחקירה.

בעקבות המעצר באיומים אישיים על חיו ובהשחתת שלטי הבחירות שלו, אמר ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי: ״אני מאוד מצטער על ההדרדרות הזו של מערכת הבחירות, שהינה ללא ספק תוצאה ישירה של פעולות ההסתה וליבוי השנאה בין הקבוצות השונות בעיר, אליה חשופים תושבי אשדוד לאחרונה. הדרך הזו מסוכנת לעיר שלנו ולעתידה, ונמשיך כולנו לפעול נגדה בכל הכח כדי לשמור על האחדות ואווירת החיים ביחד והכבוד ההדדי בין האוכלוסיות השונות בעיר. אני קורא לכל המתמודדים לנהל מערכת בחירות נקייה, נטולת אלימות, איומים ושפה בוטה. יום אחרי הבחירות כולנו צריכים להישאר לגור כאן יחדיו, בואו לא ניתן לקיצוניים לקבוע לנו את סדר היום, והמשטרה צריכה כמובן להמשיך ולגלות אפס סובלנות למעשים אלימים שעלולים להידרדר לדברים גרועים יותר״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך