החברות של אביה ז"ל סופדות לה: "היא הייתה מלאך – ה' לקח נשמה טובה"

אביה ליברטי בת ה- 22 נהרגה ביום שישי האחרון בתאונה קשה, חברותיה מאשדוד אמרו אמש בשיחה עם אתר "אשדוד אונליין" כי "היה לה לב ענק, אין מישהי בעלת נתינה כמו שלה, הכאב עצום"
החברות של אביה ז"ל סופדות לה: "היא הייתה מלאך – ה' לקח נשמה טובה"

אביה ליברטי בת ה- 22 נהרגה בתאונה קשה שהתרחשה בבוקר יום שישי האחרון בכיש 6, מאוחר יותר נודע לאתר 'אשדוד אונליין' כי אביה ז"ל היא תושבת העיר אשדוד מזה כ- 6 שנים, מאז שאמא שלה החליטה לעבור לאשדוד ולגור ברובע ב' ולאחר מכן לאזור ו' בעיר.

אך יחד עם זאת אביה החליטה גם להתגורר עם אבא שלה וחלק ממשפחתה במגדל העמק וקריית ים, וכך הייתה מחלקת את חייה בין אשדוד לערי הצפון, זאת לאחר שלפני מס' שנים סיימה את לימודיה בתיכון דתי במגדל העמק.

לאחר הפרסום ביום שישי האחרון על פטירתה הטראגית של אביה כתבה נועה אחת החברות שלה מאשדוד לאתר 'אשדוד אונליין' כי "איזה טרגדיה גדולה וכואבת, ה' לקח נשמה טהורה, נשמה שרק חיפשה לעזור לאחרים, אין אפשרות לעכל את זה, זה אסון שלא נתפס".

חלי בן דוד, חברה נוספת של אביה כתבה לנו כי "אין ולא יהיה אנשים טובים כמוה היא הייתה אדם טוב עוזרת לכולם נתינה ואהבה היו בהחלט מנת חלקה".

כזכור, אביה נהרגה לאחר שעשתה תאונה עצמית בכביש 6, בעוד שארבעת נוסעי הרכב האחרים נפצעו בדרגות פציעה שונות, ע"פ המשטרה ככל הנראה כל הארבעה היו תחת השפעת אלכוהול למעט אביה ליברטי שניסתה לקחת אחריות ולא נתנה לחבריה לנהוג, אך הייתה ללא רישיון ונהרגה מהתאונה הקשה.

צוות אתר 'אשדוד אונליין' ועיתון 'המגזין' שולח תנחומים למשפחה, ומקווה שלא ידעו עוד צער ומכאוב.

צילום תמונה: מתוך הפייסבוק – באדיבות המשפחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך