גדי קינדה: "אני רעב לחזור"

הקשר עדיין מתאמן בנפרד ואמור היום, ראשון, לעבור בדיקה. תום מונד ניסה לחזור להתאמן כרגיל עם הקבוצה בשישי ונטש את האימון. הקבוצה מחפשת שחקני הגנה והתקפה. בין המועמדים, בן אז'ובל, שון גולדברג ושחקני זרים. רן רובין גמר את העונה.
גדי קינדה: "אני רעב לחזור"
רעב למשחק. קינדה

גדי קינדה קשרה של מ.ס אשדוד מתאמן מתחילת העונה באימונים אישיים עם הפיזיותרפיסט אורי ביינרט. קינדה שנפצע בשלהי העונה הקודמת אמר: "אני רעב לחזור". אבל בינתיים לא ברור מתי יוכל לחזור לאימונים מלאים עם הקבוצה. היום ראשון, הוא אמור לעבור בדיקה שבסיומה ידעו אולי יותר טוב מה מצבו.

מי שניסה לחזור, אבל לא הצליח הוא תום מונד, שגם הוא מתאמן עם ביינרט מפתיחת האימונים. מונד ניסה בשישי להשתלב באימון המסכם, אבל נטש, כי חש שאינו יכול. ייתכן שינסה שוב בקרוב שוב.

ניסה לחזור. מונד במרכז באימון

לעומתו די ברור שרן רובין שחקן הרכש החדש שנפצע באימון בשבוע שעבר, גמר את העונה. רובין סובל מפגיעה במינסקוס, ברצועה הצולבת והצידית. הוא צפוי לעבור ניתוח בעוד כחודש. הוא מתנהל בעזרת קביים.

גמר את העונה. רובין

לאחר משחק התיקו 3:3 מול בני יהודה אמר המאמן בובי מילבסקי כי הוא מאמין שיתחזק בשחקני הגנה והתקפה כבר בקרוב. שמו של בן אז'ובל החלוץ שוב עלה וכן שמו של מגן מכבי ת"א שון גולדברג. אבל אשדוד עשויה להנחית גם שחקן זר כבר בקרוב. מי שאיבד את מקומו בקבוצה הוא המגן קרלו ברוסיץ' ויתכן שגם כאן תהיה התפתחות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך