טרגדיה: הצעירה שנהרגה הבוקר בכביש 6 היא תושבת אשדוד

היא ומשפחתה הגיעו לאחרונה מהצפון לעיר. על פי בדיקת המשטרה 4 הנוסעים האחרים היו תחת השפעת אלכהול ולכן הצעירה נהגה, אלא שככל הנראה, שוב בבדיקה ראשונית בלבד, לא היה לה רשיון נהיגה.
טרגדיה: הצעירה שנהרגה הבוקר בכביש 6 היא תושבת אשדוד
הרכב שבו נהגה הצעירה. (צילום: דוברות מד"א)

הצעירה כבת 22, שנהרגה הבוקר בתאונה שארעה  בכביש 6 היא מאשדוד. בנוסף מסתבר כי אחד הפצועים הנוספים, בשנות ה-20 לחייו, בתאונה הקשה, אף הוא מאשדוד.

מדובר בטרגדיה גדולה מאוד, שכן היא כבת 22 בלבד. היא והוריה עברו רק לאחרונה מהצפון לעיר והיא עדיין חלקה את זמנה בין מגורים בצפון למגורים באשדוד. על פי בדיקת המשטרה, חלק מ- 4 הנוסעים האחרים היו תחת השפעת אלכוהול ולכן הצעירה נהגה, אלא שככל הנראה, שוב בבדיקה ראשונית בלבד, לא היה לה רשיון נהיגה.

צילום: דוברות מד"א

בשעה 07:28 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על רכב שהתהפך בכביש 6 ממאחז לכיוון קרית גת. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותה של צעירה כבת 22 ופינו באמבולנסים ובמסוק מד"א 4 פצועים לבי"ח סורוקה, בהם 2 גברים כבני 20 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית ו 2 במצב קל עד בינוני.

פאראמדיק מד"א ג'וש ויינשטיין, שהגיע למקום סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, הרכב שהיה מעורב בתאונה היה עם חלקו האחורי על מעקה ההפרדה ומעוך ונוסעי הרכב שנפגעו היה שכובים על הכביש. ביצענו סריקה מהירה והערכה ראשונית של הזירה, צעירה כבת 22 הייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בה מספר בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותה. ארבעת הפצועים הנוספים טופלו עי צוותים גדולים של מד"א בשטח ופונו במסוק מד"א ובניידות טיפול נמרץ לבי"ח סורוקה כשמצבם קשה ובינוני והם בהכרה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך