מ.ס אשדוד: שינויים בהרכב לקראת בני יהודה

אשדוד תשחק מול בני יהודה במוצ"ש (20.30, "המושבה") במסגרת גביע הטוטו, המאמן בובי מילבסקי ערך שינויים בהרכב. מילבסקי: "בשבועיים האלה נוסיף שחקנים ואוכל ליישם את הפילוסופיה שלי". השחקנים שיקבלו הודעה על עזיבה לא התאמנו באימון המסכם.
מ.ס אשדוד: שינויים בהרכב לקראת בני יהודה
מתחילים. (צילום: טל אקוקה)

מאמן מ.ס אשדוד בובי מילבסקי ערך שינויים בהרכב באימון המסכם בשישי לפני המשחק במוצ"ש (20.30, "המושבה") בגביע הטוטו מול בני יהודה.

כמו שזה נראה שני המגינים שייפתחו יהיו, בצד ימין בנצי מושל (שיחליף את טום בן זקן הקפטן הפצוע) ובצד שמאל יפתיע מילבסקי עם דור גלילי בתפקיד חדש, על חשבון קרלו ברוסיץ', שיירד לספסל. בן אל אדרי ועמית ביטון צפויים להמשיך לפתוח כשני בלמים. בהתקפה יפתח דודו ביטון לראשונה, במקומו של דין דוד. הרכש החדש, הצרפתי רומן אבראן, יפתח.

בשורה נוספת הגיעה מצידו של בן רייכרט. רייכרט יוכל לשחק ולמעשה ההרחקה שלו מהתקופה בה שיחק בהפועל עכו, הסתיימה. הוא לא צפוי לפתוח בהרכב, אבל יהיה בסגל הקבוצה.

מי שהצטרף לאימונים, אבל לא יכול להבחן בגביע הטוטו הוא המגן מתן בלטסקה, ששייך למכבי ת"א. מ.ס אשדוד מחפשת מגן שמאלי ככל הנראה וגם שמו של שון גולדברג עלה. אגב בקבוצה לא הגיבו לפרסומים על שמו של ערן לוי שפורסם.

השחקנים אשר קיבלו הודעה לעזוב את הקבוצה ולחפש קבוצה אחרת, לא הוזמנו לאימון המסכם,. המדובר, במאוריציו קורדיירו, ויקטור גאנב, אוהד רבינוביץ', אביב סולומון, ניר ברדע.

המאמן בובי מילבסקי אמר: "אנחנו נתחזק בעוד שניים שלושה שחקנים, בלם וחלוץ ואז אוכל להביא לביטוי את פילוסופיית המשחק שלי. מעכשיו הכל מרוכז להכנה אופטמאלית לקראת פתיחת העונה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך