יותם הלפרין הודיע למכבי אשדוד: "תשובה בעוד יומיים"

בחמישי נערכה פגישה בין אנשי אשדוד לשחקן. השחקן אמר כי אם יישחק הוא יעשה את זה בקבוצה של בראד גרינברג, אבל הוא רוצה לחשוב. תפקיד הקפטן הוצע לו. ממכבי אשדוד נמסר: "מכבי אשדוד/באר טוביה מאמינה כי בסופו של יום יותם יצטרף לחבורתו של בראד ויהיה שחקן מוביל במועדון".
מכבי אשדוד תפגש בחמישי עם יותם הלפרין בניסיון לסכם
פורש. הלפרין. צילום: מנהלת הליגה בכדורסל

יותם הלפרין ביקש עוד כיומיים לחשיבה לפני קיבל החלטה אם להצטרף למכבי אשדוד/באר טוביה.

בחמישי נערכה בשעות הבוקר שיחה עם יותם בנושא הצטרפותו למועדון. במהלך הפגישה סיפר הלפרין כי קיבל החלטה בסוף העונה הקודמת לפרוש ממשחק פעיל ואף דחה חיזורים ממספר קבוצות בארץ. יחד עם זאת הויסף כי "הניצוץ" לשחק שוב נדלק מחדש לאחר פנייתו של בראד גרינברג אותו מכיר יותם זה זמן רב.

עוד אמר יותם רואה כי הוא רואה בהצטרפותו למועדון מכבי אשדוד באר טוביה אתגר חיובי במיוחד לנוכח התפקיד שייועד לו במועדון אם יחליט להצטרף. הכוונה היא לתפקיד הקפטן שהוצע לו.

השחקן כאמור ביקש ארכה של יום יומים בכדי לשוחח שוב פעם עם גרינברג ובסופה יחליט האם יחזור למשחק פעיל. ממכבי אשדוד נמסר: "מכבי אשדוד/באר טוביה מאמינה כי בסופו של יום יותם יצטרף לחבורתו של בראד ויהיה שחקן מוביל במועדון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך