בית זה בית יוסף

בית יוסף מביאה לכם את הבשורה הכי מתקדמת בתמ"א 38 * בית חכם שניתן להפעילו באמצעות המכשיר הסלולארי שלכם, זה רק פרט קטן מסטנדרט ייחודי לבית יוסף שתקבלו בפרויקט מבית היוצר של החברה, בית יוסף בונים פרויקט של תמ"א 38 ברחוב יוספטל 25 באשדוד
בית זה בית יוסף

תארו לעצמכם, הגעתם הביתה. אבל כל הפעולות שאתם עשיתם פיזית, ניתן לעשות מהנייד שלכם בלי לזוז מהמיטה או מהכורסא. נכון, אתם צודקים זה נקרא "בית חכם". מי לא רוצה כזה אצלו… אבל ברור לכם שאתם צריכים לשלם על בית חדש כזה הון תועפות. אז זהו שלא. בית יוסף בונה בימים אלה פרויקט תמ"א 38 ברחוב יוספטל 25 בעיר, ואחד הדברים שתקבלו שם ורק שם הוא "בית חכם". כן, מחיר של תמ"א 38, בית של הדור הבא.

וזה רק פרט אחד מהסטנדרט הייחודי שתקבלו בדירת התמ"א 38 של בית יוסף בפרויקט ברחוב יוספטל 25. ריצוף של 80X80, אסלות סמויות, מטבח גדול 5X2, הכנה למיזוג מרכזי, מרפסת שמש, ממ"ד, מעלית וחיפוי אבן בכל הבניין. תראו לנו עוד פרויקט תמ"א 38 שנותן את זה. בית זה בית יוסף. רגע עוד לא דיברנו על המחיר. דירת 3 חדרים החל מ-1.280.000 שקלים ודירת 4 חדרים 1.350.000 שקלים. מחירים מתחת למחיר הממוצע בשוק הדירות.

המיקום של הפרויקט ביוספטל 25 הוא אידיאלי מבחינת זמינות ונגישות. כל מקום מרכזי נמצא ליד: הדואר, קופת חולים, בנקים, בית המשפט, מתחם הסטאר סנטר, נקודת יציאה הכי מהירה מהעיר וכמה הדברים האלה חשובים שאתם צריכים אותם, ומי לא צריך אותם.

חברת בית יוסף נדל"ן ויזמות מבצעת ביוספטל 25 תמ"א 38 בשני בניינים עליהם נבנים 30 יחידות חדשות ששווה למהר ולראות. גימור ברמה של בית חדש מקבלן. אבל יש עוד כי בבית יוסף לא עוזבים אתכם אחרי שרכשתם את הדירה. את הדירות תתחזק חברה אחזקה שתשמור על איכות חיים לאחר שרכשתם דירה.

גם למשקיעים מביניכם מדובר בהשקעה חכמה ומניבה. חברת השיווק "לידרס" תנהל ללא עלות במשך שנה את כל הקשור בניהול הנכס, שכירות מול השוכר, חוזה או כל עניין משפטי הקשור בהשכרת הדירה. ראש שקט להשקעה.

הבית שלכם בידיים טובות בבית יוסף. בית יוסף היא חברה יזמית המתמחה בתמ"א 38 ופינוי בינוי באשדוד באזורי ו' ו-ב'. החברה עוסקת ב-150 דירות חדשות מתמ"א 38 ופרויקט ענק של 720 דירות בפינוי בינוי עם חברת "אנגלאינוונסט" באזור ד'. עד כמה חשוב לקנות נדל"ן מבעלי ניסיון אתם יודעים בעצמכם. בית זה בית יוסף. גם הבית שלכם.

משרד מכירות:
יוספטל 25
טלפון: 08-9384999

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך