SANANES – כשמעצבים את הבית

רוצים לעצב את הבית? אל תעשו זאת לפני שנכנסתם ל- SANANES, המרכז לעיצוב הבית. פה תמצאו חיפויי קיר, שטיחים כולל מקיר לקיר, וילונות, טפטים, פרקטים, דקים, PVC, קרניז, גליל הפעלה או במילה אחת – הכל, ומה ורסצ'ה ורוברטו קאוולי עושים ב-SANANES * עם ניסיון של 40 שנה בתחום עיצוב הבית, שווה לשמוע, לראות... ולעצב
SANANES - כשמעצבים את הבית

אם אתם רוצים לעצב את הבית, הכתבה הזו היא בדיוק עבורכם. אל תעשו שום צעד מבלי להיכנס לאולם התצוגה של SANANES ברחוב הבנאים 10 באשדוד. הביקור הזה יחסוך לכם כסף רב ויגרום לכל אחד שייכנס אליכם אל הבית, לחשוב שפשוט עשיתם שיפוץ כללי במאות אלפי שקלים. הכל בעזרת מה שתמצאו ב- SANANESהמרכז לעיצוב הבית, ומבלי ששברתם אפילו קיר אחד בבית. אתם לא תספרו לאורחים שהעלויות נמוכות מאוד ממה שהם מדמיינים.

באולם התצוגה של SANANES המרכז לעיצוב הבית, תמצאו הכל מהכל לעיצוב הבית. חלק לא קטן מהדברים הם ייחודים מאחר והם בייבוא אישי של SANANES בלבד. למעט באולם התצוגה הנוסף שלהם באשקלון, אין מקום אחר בארץ עם העיצובים המיוחדים. עכשיו גם באשדוד. כשאנחנו אומרים הכל, אנחנו מתכוונים לכל מה שרק תדמיינו לכם לבית שלכם: חיפויי קיר, שטיחים, כולל שטיחים מקיר לקיר (אפילו בעלים של יאכטה החליט לעצב את כל היאכטה שלו בשטיחים מקיר לקיר של SANANES), טפטים עם 100 קטלוגים חדשים בכל הצורות מאירופה. אפילו וורסצ'ה ורוברטו קאוולי, שני מעצבי העל שעובדים עם מספר מקומות מסוימים באירופה, עובדים עם SANANES המרכז לעיצוב הבית.

יש עוד: וילונות, פרקטים, דקים, PVC, קרניז, גלילות הפעלה לחלונות מכל הסוגים. אתם תגידו, הם יביאו. פשוט אין דבר כזה שאין דבר כזה ב- SANANES המרכז לעיצוב הבית.

אם תרצו התאמה אישית, אז תקבלו גם התאמה אישית. כל הצבעים, כל הדגמים, כל הצורות, אפילו תפירה על פי הזמנה של שטיחים. תכנסו, תבקשו, תקבלו, תעצבו. ככה זה ב- SANANESהמרכז לעיצוב הבית.

אחרי 40 שנה בתחום SANANES המרכז לעיצוב הבית, יודעים בדיוק מה אתם צריכים, "תופרים" לכל לקוח ולקוחה את מה שהם צריכים לבית. הניסיון שלהם הוא הרווח שלכם, יחסוך לכם הרבה מאוד כאבי ראש ובוודאי כסף. מעצבים את הבית? תכנסו ל-SANANES המרכז לעיצוב הבית. הבית של העיצוב… יעצב לכם את הבית.

SANANES – הבנאים 10
שעות פתיחה: א-ה 0.99- 19.00
שישי: 09.00 – 13.00
נייד: אלי – 0505415760, רויה ¬– 0522396831

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך