רואה חשבון יקיר שריקי – השקט הכלכלי שלכם

אין עצמאי שלא חושש מההסתבכות ואפילו מקשר מול רשויות המס, מע"מ וביטוח לאומי. רואה החשבון יקיר שריקי, מוריד את העול הנפשי הזה מהעצמאים, לעמוד מול הבירוקרטיה. הוא עומד בעצמו מולם, איך הוא אומר ללקוחות שלו: "אתם תייצרו פרנסה, אני אדאג לכל היתר". כחלק מהשרות הוא נפגש עם הלקוחות 3 פעמים בשנה, וגם מייעץ לכם כלכלית ובונה תוכנית הבראה מיוחדת לכל לקוח * רו"ח שריקי זמין אונליין וזה עבור עצמאים אולי הדבר החשוב יותר. רו"ח שריקי עושה לכם חשבון... לא רק רואה חשבון
רואה חשבון יקיר שריקי - השקט הכלכלי שלכם

למה לא הכרתי אותו לפני כן… בדיוק לפני כחודש קיבלתי דרישה ממס הכנסה כפר-סבא, דרישה לכמה עשרות אלפי שקלים. רואה החשבון שלי הפנה אותי לסגור את הבעיה מול מס הכנסה. נסעתי בעצמי בחששות גדולים ואחרי הפגישה הבנתי שלא חששתי לחינם. הסוף היה ששילמתי ובגדול… כי בפשוט עמדתי לבדי מול מס הכנסה. אדם מול מוסד. כשרואה חשבון יקיר שריקי (35), שומע את הסיפור הזה הוא מתפלץ: "נסעת לבדך? אין דבר כזה שלקוח שלי יעמוד לבדו מול הרשויות".

וזה למעשה כל הסיפור כמעט. רו"ח יקיר שריקי יודע שעצמאים לא רוצים להתעסק בעצמם מול רשויות המס של המדינה – מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי. הם חוששים מהעמידה מול הבירוקרטיה וגם לא תמיד יודעים כיצד להתנהל מולה. רואה חשבון שריקי: "כשלקוח מגיע אליי, מרגע שהוא איתי הוא צריך רק לייצר פרנסה. אני דואג לכל היתר".

וכל היתר הוא יותר ממה שתקבלו אצל כל רואה חשבון אחר: זה לא רק הקשר מול רשויות המס, זה גם ביקורת ודוחות כספיים שלכם, הנהלת חשבונות עצמאים וחברות, ייעוץ מס וגם ייעוץ כלכלי שכולל בניית תוכנית הבראה, התמחות שהיא כמעט רק של רואה חשבון יקיר שריקי.

עוד אנחנו מדברים, נכנס לקוח למשרד בגן יבנה. הוא מכניס חצי ראש לחדר ואומר ליקיר: "השארתי את החומר. להתראות". יקיר מגניב חיוך ואומר: "ברור. לך לשלום". זה בדיוק מה שעצמאים רוצים. הם רוצים לבוא, לתת את כל "הניירת" ולקבל תשובות. אגב מי שרוצה לעשות את זה "אונליין" יכול גם. לא צריך להגיע עד המשרד. מספיק לשלוח מייל או לפנות בהודעה אונליין והוא יקבל תשובה מידית, כולל טלפונית. תשאלו כל עצמאי עד כמה זה חשוב, עד כמה הוא צריך את תשובה כאן ועכשיו, אצל רואה חשבון יקיר שריקי זה דבר בסיסי.

אחד הדברים הייחודיים לרואה חשבון יקיר שריקי הוא "פגישות העוגן". 3 פעמים בשנה הוא מפנה זמן עבור כל לקוח ועובר איתו על מצב החשבון שלו, בכדי לא להגיע למצב שבתום שנת המס, פתאום מגלים דברים שעולים אח"כ ללקוח הרבה מאוד כסף. את זה בוודאות מניסיון, לא תקבלו מכל רואה חשבון.

רואה חשבון יקיר שריקי גם לומד כל הזמן. רואי חשבון רבים עסוקים בשוטף ובמוכר, ולא מפנים זמן להתעדכן במה שמתחדש בתחום. לרואה חשבון יקיר שריקי חשוב להביא את הדברים החדישים ביותר ללקוחות שלו וגם לעצמו. הוא מתעדכן בפסיקות חדשות, חקיקות בתחום ושינויים שונים בראיית חשבון. הרווח הוא שלכם… תרתי משמע.

ברור שלקחתי כרטיס ביקור. ברור שאחזור לשם. הרי את השקט הזה אני מחפש הרבה מאוד זמן. עכשיו מצאתי. אל תדאגו, הוא לא כזה מושלם… הוא אוהד מכבי ת"א בכדורגל…

רואה חשבון יקיר שריקי 052-6202242, 08-6535895
הרצל 42 גן יבנה.
שעות פתיחה א-ה 09.00 – 18.00
פייסבוק: יקיר שריקי רואה חשבון
מייל: shriki.cpa.gmail.com

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך