"אני מוצץ דם שלך כמו קרפד דרקולה"

תעשו הרבה כבוד לשי קרמונה, מעצב השיער מאשדוד. החל מהעונה החדשה (הרביעית) של התוכנית הפופולארית "שנות ה-80", שתשודר בערוץ 13, לאחר תקופת החגים (ומצולמת בימים אלה), הוא יהיה חלק מהסט של הסדרה, קרמונה ישחק את טימור חננשווילי, מנהל תברואה גרוזיני, תתחילו להתרגל למשפט שבכותרת שיהפוך למטבע לשון. הכוכב החדש אומר בצניעות אופיינית: "תמיד אשאר שי קרמונה, מעצב השיער הצנוע מאשדוד"
"אני מוצץ דם שלך כמו קרפד דרקולה"

קבלו חלק מסצנה מהעונה הרביעית והחדשה של "שנות ה-80". גידי פריזר (עופר שכטר) נפגש עם טימור חננשווילי מנהל תברואה וזה נגמר במשפט: "אני הורג אותך, מוצץ דם כמו קרפד דרקולה, וואי מה דדה (אוי אמא)".

רגע לפני שתתפוצצו מצחוק, תוסיפו לסצנה הקורעת הזו פרט נוסף. פרט קטן גדול. את טימור חננשווילי ישחק שי קרמונה. כן, שי מעצב השיער מרובע ט"ו, שבבעלותו המספרה "שי קרמונה מעצב שיער". שי נבחר להיות השחקן שישלים את הסט בתוכנית הפופולארית, שתשודר בערוץ 13 לאחר תקופת החגים ומצולמת בימים אלה.

אין כמעט מי שלא מכיר את שי קרמונה (35), שנשוי לחגית ואב ל-3 ילדים. שי הוא דמות בולטת ואהובה בעיר. מגיל 18 הוא במקצוע. ברזומה שלו הפקות שיער חשובות ובולטות כמו ב"רוקדים עם כוכבים", "הישרדות", לשערים של עיתונים כמו "לאישה" ועוד. עכשיו הוא עושה צעד אחד קדימה, מאחורי הקלעים לקדמת הבמה, ולפי מה שצולם עד כה יש מה לראות…

חיידק הבמה מקונן בתוכו כבר לפני 15 שנה, אז היה בצבא. כשהיה בן 20 הוא עשה קורס מול מצלמה אצל שיר גוטליב, מ"צעירי ת"א" והתאהב גם בזה. הוא היה ניצב בכמה תוכניות אירוח של יצפאן, אבל לא המשיך בכך, התמקד במספרה והתמקצע בה. אבל שזה צריך לקרות זה קורה. במיוחד כשמבינים איך הגיע להשתתף בסדרה "שנות ה-80". קרמונה, שבמשפחתו אוהבים את התוכנית, ישב יום אחד במספרה וראה בפייסבוק שדרוש לתוכנית שחקן בדמות גרוזינית, תפקיד אחרון לסגור את העונה הרביעית. הקישור הפנה ישירות למני אסייג, אחיו של שלום אסייג, שהוא כותב ויוצר הסדרה. קרמונה שלח למני הודעה והוסיף כי הוא דובר גרוזינית מהבית, שעבורו היא שפת אם על בוריה ("אני יכול לערוך שיחה שלמה בגרוזינית שוטפת"). שי הוסיף מעט על עצמו ושכח מזה.

לאחר שבוע יצר איתו קשר מני אסייג והודיע לו כי הוא מוזמן לאודישן. אסייג הודיע כי באמת זו הדמות האחרונה שנותרה וכי מדובר בהשתתפות ב 3-4 פרקים. עוד אמר אסייג כי יש עוד 4 מתמודדים על התפקיד. שי ערך את האודישן וחיכה.

זה לקח הפעם 48 שעות. קרמונה מתאר את רגעי האושר: "אחרי יומיים אני מקבל SMS ב-9 בערב ממני אסייג: "ברוך הבא אחי היקר, אני שמח לבשר שהתקבלת לעונה החדשה של שנות ה-80 למספר סצנות קורעות".

אבל עם כל ההילה שתתווסף עכשיו למי שמשתתף בסדרה, שי נשאר עם הרגליים על הקרקע. זה חשוב לו. "כעיקרון אני לוקח את זה כחוויה. אני ספר, בוא לא נשכח את זה. אני אדם צנוע, יודע מאיפה באתי. אני לא מאבד לרגע את האיזון, אפילו לא לרגע הכי קטן. אני שי הספר מאשדוד. פנו אליי לקוחות שאמרו לי 'מה תברח לנו?' לא, ממש לא. זה פיק, זו חוויה. אמשיך להיות מי שאני".

קבלו עוד הצצה לעונה הבאה. טימור חננשווילי (שי קרמונה), נכנס למספרה של המרוקאי מרסל אוחנה (אריק משעלי) ואומר למשעלי : "אני טימור חננשווילי מנהל תברואה גדול. וואי מה דדה… מה זה ככה מלוכלך פה, מספרה כמו לכלוכית כלב בן כלב".

קרמונה יודע שיש הבדל בין הסדרה לחיים: "העבודה במספרה היא מרכז חיי. כל יום אני במספרה, שגרה, בית עבודה בית. עובדים, הולכים הביתה חוזרים. רוב השעות שלי אני שם. אני קצת שונה מכל הספרים הטובים בעיר, אני מספרת בוטיק. לוקח כל לקוח ביחס אישי. המקום באווירה ביתית וחמה. כמו משפחה. זה ימשיך להיות בדיוק כמו כל פעם. אלה החיים האמיתיים". עכשיו יש לנו הרגשה שתהיה לשם עליה לרגל… החיים האמיתיים יקבלו קצת "טוויסט" בעלילה שלהם.

שי גם לא שוכח מי נתן לו את ההזדמנות אולי של חייו. "אני רוצה להגיד תודה ענקית למי שנתן לי את ההזדמנות ואת הזכות להיות בתוכנית זאת, שהוא מני אסייג. מני בשבילי הוא אדם מדהים עם מלא נתינה. שיודע לפרגן ולהביא אנשים לקדמת המסך ולתת צ'אנס. תודה ענקית למשפחת אסייג המוכשרת".

איך אתה חושב הקהילה הגרוזינית הגדולה באשדוד תקבל את זה?
"הקהילה באשדוד מאוד פתוחה, מאוד מפרגנת. אני אעשה הכל לכבד את העדה".

אז טימור חננשווילי מנהל תברואה גדול, נפגש בעונה מספר חמש?
"בעזרת השם".

יאללה תתחילו לעקוב…
בפייסבוק: שי קרמונה
אינסטגרם: Shay_karmona_hair

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך