רשת מטווחי רובה אוויר BANG הגיעה לקניון סימול

מטווחים בטכנולוגיה ייחודית עם מטרות זזות המנוהלות על ידי מחשב המשלבות מהירות תגובה וזמן ומאתגרות את מיומנויות המשתתפים. מתאים לגיל 6 ומעלה
רשת מטווחי רובה אוויר BANG הגיעה לקניון סימול
צילום: יח"צ קניון סימול

מחפשים קצת אקשן בחופש הגדול? BANG חוויה חדשה ומרתקת לכל המשפחה בקניון סימול באשדוד. רשת מטווחי רובה אוויר בטכנולוגיית Airsoft , אטרקציה פופולארית בכל העולם לילדים ומבוגרים פתחה את שעריה בקניון סימול. הורים לילדים שמחפשים פעילות לא שגרתית בשעות הפנאי, לכל המשפחה, המטווח החדש בעיר הוא בדיוק בשבילכם.

מדובר בפעילויות חווייתית יוצאת דופן. במטווח ניתן למצוא המטרות משלבות מהירות תגובה וזמן ומאתגרות את מיומנות היורה. כמו כן במטווחים של BANG הקלעים יכולים לנסות ולזכות בפרסים. כל הנשקים במטווח מגיעים מיצרני הנשק הלא קונבנציונליים, הטובים בעולם ודומים ככל הניתן לנשקים אמיתיים. הרובים והאקדחים – מהווים העתק מדויק של נשקים ממותגים אמיתיים, אך לעומת כלי נשק חמים הם יורים כדורי פלסטיק ויחד עם זאת זה נותן תחושה אמיתית של ירי תוך כדי שמירה על בטיחות היורה והסובבים אותו.

המבקרים יכולים לבחור ממגוון רחב של אפשרויות ירי ברמות שונות ולהשתתף בתחרויות. במקום ניתן גם לארגן ימי גיבוש, להיפגש עם חברים, לבוא עם המשפחה והילדים. המטווחים מתאימים לילדים נוער ומבוגרים, החל מגיל 6 ומעלה. המטווח החדש כולל טכנולוגיה ייחודית עם מטרות זזות, המנוהלות ע"י המחשב לכל אוהבי ה"אקשן".

רשת מטווחי אוויר "BANG" מונה 6 סניפים הממוקמים במרכזי מסחר מובילים בפריסה הארצית, מבאר שבע עד חיפה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך