אחרי 4 שנים: נעצר תושב אשדוד בחשד שתקף באכזריות ילדה קטנה

ארבע שנים של חיפושים הסתיימו לאחרונה לאחר שהמשטרה הצליחה לשים את ידה על חשוד תושב העיר בביצוע מעשה זוועה בילדה קטנה

בשנת 2014, הוגשה תלונה במשטרה בבני ברק ע"י הוריה של ילדה קטנה בטענה שזו הותקפה מתחת לביתה על ידי אלמוני, שביצע בה מעשה חמור ואכזרי, המשטרה פתחה בחקירה, במהלכה נאספו ראיות על ידי חוקרי המשטרה וצוות הזיהוי הפלילי, הראיות והממצאים נשלחו לבדיקה, אולם לצער המשפחה לא נמצאה התאמה.

במשך ארבעת השנים האחרונות צוותי החקירה שליוו את התיק לא הרפו והמשיכו בחקירה גלויה וסמויה כאשר הצוותים דאגו בכל תקופה לרענן את התיק ולבצע השוואות נוספות של בדיקות מעבדה במטרה להגיע לאותו אדם שביצע את העברה החמורה..

אמש פרסם האתר החרדי 'בחדרי חרדים' כי ממידע שנחשף עולה שלפני תקופה קצרה נעצר תושב אשדוד בן 32, זאת בחשד למעשים חמורים שביצע. במסגרת החקירה, נלקחו ממנו טביעות אצבע ודגימות DNA. לפני כשבועיים נמצאה התאמה בין הדגימות משנת 2014 לדגימה של החשוד – והוא נעצר.

בחקירתו במשטרת ישראל מרחב דן שברמת גן, עלה חשד למעורבותו בעבירות חמורות נוספות ולמחרת מעצרו הובא לבית משפט השלום בתל אביב, שם הוארך מעצרו עד ליום ראשון הקרוב.

במשטרה ציינו ל'בחדרי חרדים' כי: "מדובר בתיק חמור שלא נתן מנוחה לחוקרים שלנו. לאורך השנים נעשו רענונים בתיק ובדיקות השוואה של תוצאות מעבדה עד שהצלחנו לתפוס את העבריין ונדאג למצות עמו את הדין".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך