הסלמה בדרום: "אנו קרובים יותר למערכה מאשר להסדרה"

לילה לבן עבר על תושבי הדרום, כמעל 100 שיגורים לעוטף, פצועים בפגיעה ישירה בבית באשכול - בתגובה צה"ל תקף בעזה, גורם בכיר התייחס למצב הבוקר ואמר: "אנו מתקרבים למערכה בעזה", גם באשדוד עוקבים בדריכות אחר הנעשה

לילה לא שקט בדרום: מעל 100 שיגורים לעוטף, פצועים בפגיעה ישירה בבית באשכול, צה"ל הגיב בהפצצות מאסיביות בכל חלקי רצועת עזה, מדובר בתקיפת 12 מטרות טרור, בהן מפעל לייצור רכיבים המיועדים לבניית מנהרות, פיר מנהרת טרור ימית במרחב החוף ויעדי טרור של חמאס.

בעקבות המצב, גורם בכיר בצה"ל אמר הבוקר: "אנו קרובים יותר למערכה מאשר להסדרה. נשנע לא מעט כוחות לדרום ונחליט על פריסות כיפת ברזל. חמאס עושה שגיאות קשות. לא היה דבר שצה"ל המליץ עליו ולא בוצע. על חיסול 2 צלפי חמאס שלשום: לא בטוח שזו הייתה טעות. לא ידענו על תצוגת הנשק ולא כדאי לו לעשותם על הגדר"

דובר צה"ל התייחס גם הוא לאירועי הלילה ומסר: תקפו מטוסי קרב של צה"ל 12 מטרות טרור לאורך רצועת עזה בהם מפעל לייצור רכיבים המיועדים לבניית מנהרות ולוחות בטון למנהרות, פיר מנהרת טרור ימית במרחב החוף וכן יעדי טרור במספר מתחמים צבאיים ביניהם אתרים לייצור אמצעי לחימה ורקטות ומתחם צבאי המשמש כמחסן לוגיסטי מרכזי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך