מילבסקי: "עד פתיחת העונה יגיעו עוד 3-4 שחקנים חדשים"

מילבסקי חזר על החשיבות שהוא נותן לליגה בלבד, לאחר ההפסד בגביע הטוטו להפועל ת"א 3:0. דיבר על ההגנה שקיבלה שערים קלים והבטיח כי יגיעו 3-4 שחקנים עד פתיחת העונה.
מתכונן להפועל ת"א. מילבסקי
מתכונן להפועל ת"א. מילבסקי

מאמן מ.ס אשדוד בובי מילבסקי אמר בסיום משחק ההפסד בגביע הטוטו להפועל ת"א 3:0, כי יש בדעתו לחזק את הקבוצה עד פתיחת העונה ב-3-4 שחקנים, בעיקר בהגנה, אבל גם בהתקפה.

מילבסקי היה מאוכזב אומנם מהתוצאה, אבל חזר על מה שהוא אומר מאז הגיע לקבוצה, המטרה היא הליגה לא גביע הטוטו. מבחינתו משחקי גביע הטוטו הם רק משחקי הכנה.

מילבסקי: ״זה משחק הכנה עבורנו כמו שאמרתח. הליגה היא החשובה.  קיבלנו שערים נאיביים מידיים.  אנחנו צריכים שלושה ארבעה שחקנים לפחות בעיקר בהגנה ואני מאמין שהם יגיעו עד לפתיחת העונה. אם השחקנים שלי יכלו להתמודד עם קבוצה כמו ספרטק מוסקבה שהיא קבוצה מליגת האלופות אז הם יכולים להיות טובים גם בליגה״.

שביעות רצון גדולה הייתה מהחלוץ הצרפתי רומן אבראן שכמו שזה נראה יצורף לקבוצה באופן רשמי כבר בימים הקרובים. אבראן נכנס כמחליף והיה אחד הבולטים במגרש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך