החתמה היסטורית של הפועל אשדוד בכדוריד

אשדוד החתימה את גבור לנגהנס , הזר הגרמני הראשון אי פעם שנוחת בליגת הכדוריד בישראל. הוא מצטרף לשחקני הרכש החדשים שהצטרפו השנה, טל ושי הרשקוביץ, תום שם טוב, שרון שלם ויותם טל.
החתמה היסטורית של הפועל אשדוד בכדוריד
החתמה היסטורית

גבור לנגהנס , הזר הגרמני הראשון אי פעם שנוחת בליגת הכדוריד הישראלית והוא מגיע היישר מהליגה הטובה בעולם, הבונדסליגה.
לנגהנס בן ה29 חתם היום לשנה במועדון האדום כאשר הוא מגיע מקבוצת מלסונגן, אחת מהקבוצות האיכותיות של הבונדסליגה והוא משחק בעמדת המקשר הימיני, שמאלי ביד.

באמתחתו של לנגהנס שנים של ניסיון בקבוצות הפאר של הליגה הגרמנית כגון פוקסה ברלין, לובקה ורוסטוק. הגרמני הוותיק מתנשא לגובה של 2 מטרים עם מסה מכובדת של 98 ק״ג. על ההחתמה דווח לראשונה בתקשורת הגרמנית ובאתר קבוצת מלסונגן.
למעשה, לנגהנס משלים סופית את הסגל של האדומים לעונת 2018/19 כאשר הוא מצטרף לשחקני הרכש החדשים שהצטרפו השנה, טל ושי הרשקוביץ, תום שם טוב, שרון שלם וההחתמה האחרונה, יותם טל שחוזר הביתה לאחר ״גלות קצרה״.

ביחד עם שחקני הבית של הקבוצה, אדיר כהן שהצטיין באליפות אירופה לנבחרות עתודה בשבוע שעבר וכבר קיבל הצעות מקבוצות בכירות מאירופה , ימשיך עונה נוספת במועדון, עמרי קושמרו המרכז הבכיר שנחשב כבר שנים בהבטחה הגדולה, האחים ביטרמן, הברומטרים של הקבוצה בהגנה, דור קלדרון שממשיך עונה נוספת לאחר עונה מצויינת בשנה שעברה, הקפטן נתנאל מלול ואסף בן גוזי הצעיר, וכמובן שחקני הנוער המוכשרים של האגודה שהביאו תואר היסטורי וחשוב בעונה שעברה, גביע המדינה לנוער עילית, איתי סוויסה , לו אקסבורד, עמית ישראל, שון ריבקין, מתן כהן ואורן בקרמן שחלקם יצאו לפרויקט גרמניה ויחזרו במהלך העונה נחושים ומחושלים לאתגר של ליגת העל בכדוריד.

על הקווים מצטרף עודד נאמן כעוזר המאמן של אולג בוטנקו, נאמן נחשב לאחד מהמאמנים הטובים בארץ והוא גם ינהל את כל מערך התפעול של מחלקות הילדים והנוער ביחד עם אימון קבוצת הנוער ושתי קבוצות ילדים נוספות. עונת 2018/19 כבר בפתח וניסוי הכלים הראשון יתקיים כבר בשישי הקרוב בנחלת יהודה מול האלופה הפועל ראשל״צ שעה 15:00 הכניסה חופשית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך