הלך הטוטו

פחות מ-20 יום לפני פתיחת העונה, שוב הפסידה אשדוד בגביע הטוטו הפעם להפועל ת"א ושוב בתוצאה 3:0. אשדוד צריכה חיזוק בהגנה ובהתקפה מידי.
הלך הטוטו
דין דוד מנסה. אשדוד לא הצליחה. (צילום: טל אקוקה)

כולנו כבר משננים בעל פה את התאריך-  25.8, פתיחת העונה. המאמן בובי מילבסקי כבר גרם לנו להתרגל כי גביע הטוטו מעניין אותו פחות והכי חשובה מבחינתו היא פתיחת העונה. אז "באמת" גביע הטוטו הלך עם הפסד שני רצוף של 3:0, הפעם להפועל ת"א, אבל התקווה הגדולה כי הקבוצה תראה אחרת בליגה. היא חייבת. בשביל זה היא צריכה להתחזק בהגנה והתקפה ומהר. חיזוק כזה יעשה סדר בקבוצה.

לאחר לחץ עקר של הפועל ת"א, שהייתה טובה יותר, הגיע השער שלה. בדקה ה-15 רועי זיקרי שלח כדור ארוך לרחבת אשדוד וגל אדיר המשיך מהאוויר כדור אדיר. 0:1 להפועל ת"א. בדקה ה-25 זה כמעט היה 0:2, אבל ג'ראפי הגיב מצוין ומנע שער.

אווסו. בין הפחות חלשים באשדוד. (צילום: טל אקוקה)

אשדוד נכנסה למשחק מאוחר, אבל שתי התקפות רצופות שלה היו כמעט השיוויון. בדקה ה-25 בעט דין דוד לקורה ממסירה של דן ביטון ובדקה ה-30 מסר דין לדן וגם זה נגמר ליד הקורה.

אחמד עבד הגיע בדקה ה-36 לאחד על אחד מול ג'ראפי שהצליח ביציאה מצוינת למנוע שער. אבל דקה אח"כ גם הוא לא מנע מאותו עבאד לעשות 0:2. אשדוד עוד לא נכנסה למחצית השנייה וקיבלה את השלישי. עומר דמארי בהתקפה מתפרצת עבר את הגנת אשדוד ומול ג'ראפי גילגל (52) פנימה. 0:3 לתל אביב.

הרכש החדש הצרפתי רומן אבראן שנכנס כמחליף במשחקו הראשון עוד ניסה ושלח כדור ארוך למשקוף של תל אביב, בדקה ה-68. הוא ניסה עוד כמה פעמים ונראה כי אשדוד דווקא הצליחה איתו, וגם זו בשורה במשחק כזה.

עוד רגע של חגיגה. שחקני הפועל ת"א שמחים על עוד שער. (צילום: טל אקוקה)

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, אספה, אדרי, עמית ביטון, ברוסיץ', אווסו, יעקובוביץ' (עזריאל, 72), דן ביטון, מושל (גלילי, 58), קנזביץ' (אבראן, 58), דוד (דודו ביטון, 58).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך