הלווית הילדה אגם אזולאי נדחתה למועד לא ידוע, עקב דרישת המשטרה

מותה של אגם אזולאי בת ה-7 נקבע בביה"ח קפלן, אחרי שאמש היא פונתה במצב קשה מביתה לאחר שבלעה בלון בזמן ששיחקה

עדכון 17:00: ההלוויה היתה אמור להתקיים בשעה 16:00 נדחתה למועד מאוחר עקב דרישת המשטרה, במשטרה מוסרים שבלשב זה אין שום חשד לפלילים.

אבל כבד ירד על בית משפחת אזולאי, המתגוררים ברחוב רוגוזין באשדוד. במהלך הלילה נקבע בבית החולים קפלן שברחובות מותה של אגם אזולאי בת ה-7, שנחנקה אמש מבליעת בלון בביתה שבאשדוד. אתמול הוזעקו צוותי מגן דוד אדום לבית המשפחה באשדוד לאחד שדווח כי הילדה נחנקה. היא פונתה על ידם לבית החולים כשמצבה מוגדר קשה, תוך פעולות החייאה שביצעו בה אנשי מד"א.

אביה של המנוחה, אבי אזולאי, סיפר בקול חנוק כי "אגם שיחקה עם בלונים קטנים, אלה של המים, כנראה שהיא בלעה אחד והוא נכנס לדרכי הנשימה. במשך שלוש שעות ניסו להחיות אותה הרופאים אך ללא הצלחה". אגם הייתה אחת מתוך חמישה אחים, אביה סיפר היא הייתה צריכה לעלות לכיתה א' בשנה הבאה. "היא הייתה ילדה חכמה מאוד. אנחנו לא מאמינים שאסון כזה התרחש, אנחנו שבורים, אסון כבד פקד אותנו".

משה ויצמן, חובש איחוד הצלה שהיה בין הראשונים בזירה, סיפר: "כשהגעתי לבית המשפחה מצאתי את הילדה ללא הכרה. מיד התחלתי בפעולות מצילות חיים. ממה שהבנתי הילדה נחנקה במהלך משחק עם בלון".
חובש בכיר במד"א חיים מזר ופאראמדיק מד"א לירן רוזנפלד שטיפלו בילדה סיפרו: "כשהגענו ראינו בבית ילדה כבת 6 וחצי מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק, בני המשפחה סיפרו לנו שהם הבחינו על הרצפה בחתיכות של בלון שהילדה ככל הנראה שאפה לקני הנשימה, ניסנו לחפש אך לא ניתן לראות גם לא באמצעים הרפואיים שהיו ברשותנו, ביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות תוך פינוי וסמוך לבית החולים חזר דופק, הכנסנו אותה לחדר המיון שם הרופאים נאבקו על חייה".

נועה, אימה של אגם, יצאה בקריאה לתושבי אשדוד להגיע ללוויה של בתה האהובה היום בשעה 16:00 בבית העלמין באשדוד. האם כתבה כי "בתחינה ובבקשה, בואו כולם לעשות כבוד לבת שלי, שלא הספיקה לעלות לכיתה א'. בואו, בבקשה בואו לחלוק כבוד אחרון לנסיכה שלי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך