החלוץ הצרפתי אבראן בסגל מול הפועל ת"א בן רייכרט מורחק

יישחק כ-20 30 דקות ברביעי (21.00, הי"א). המאמן מילבסקי: "אנחנו בשלב ההאחרון של ההכנות לקראת פתיחת העונה". מאוריציו קורדיירו וניר ברדע יחפשו קבוצה. בן רייכרט מורחק לשני משחקים מהתקופה שלו בעכו. טום בן זקן ייעדר בגלל פציעה.

מס אשדוד נערכת לקראת המשחק ברביעי בגביע הטוטו מול (21.00, איצטדיון הי"א) הפועל ת"א.

כמו שזה נראה כרגע החלוץ הצרפתי רומן אבראן יטול חלק במשחק מול הפועל ת"א, אבל הוא ישולב באופן חלקי. נראה כי יישחק בין 20-30 דקות לקראת סיום המשחק. המטרה לשלבו בהדרגה. מי שלא יישחק הוא בן רייכרט אשר סוחב עונש הרחקה מהעונה שעברה של שני משחקים, עת שיחק בהפועל עכו. גם טום בן זקן לא יישחק בגלל פציעה. דין דוד יפתח בהתקפה.

רייכרט באימון המסכם. לא יישחק

המאמן בובי מילבסקי אמר אתמול: "אנחנו בשלב האחרון של ההכנות לקראת פתיחת העונה. אנחנו מחפשים עוד בלם וחלוץ ומחכים לשובם של גדי קינדה ותום מונד. מבחינתי זה עוד משחק לקראת המשחק החשוב ב-23.8 בליגה".הפועל ת"א מוליכה את טבלת הבית עם 7 נקודות מ-3 משחקים. למ.ס אשדוד נקודה אחת משניים.

לא יישחק בגלל פציעה. בן זקן.

מי שככל הנראה יפרדו מהקבוצה הם ניר ברדע ומאוריציו קורדיירו שכבר קיבלו הודעה בעניין. בברדע התעניינה הפועל ת"א. קורדיירו עשוי לעזוב לאירופה.שניהם לא לקחו חלק באימון המסכם.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך