אולג בוטנקו עזב משחק של נבחרת הנוער, יוזמן לבירור

רגע לפני אליפות אירופה: המאמן החליט לנטוש את משחק ההכנה מול מכבי ראשל"צ במחצית בכדי להעביר אימון לקבוצתו, הפועל אשדוד. המנהל המקצועי החדש של האיגוד רתח.
אולג בוטנקו עזב משחק של נבחרת הנוער, יוזמן לבירור
(צילום: איגוד הכדוריד)
אולג בוטנקו מאמן הפועל אשדוד בכדוריד ונבחרת ישראל, יומזן לברור באיגוד הכדוריד.
במשחק האימון האחרון של הכחולים-לבנים שנערך ביום שישי נגד קבוצת הבוגרים של מכבי ראשון לציון, עזב המאמן אולג בוטנקו את שחקניו בהפסקה על מנת להעביר אימון לקבוצתו – הפועל אשדוד. גורם באיגוד מסר כי הם מכירים את הנושא ובוטנקו יוזמן לבירור עם סיומה של האליפות היבשתית בקרואטיה.

מי שהיה המום מההחלטה של בוטנקו הוא המנהל המקצועי החדש של הנבחרות, רולאנדו פרייטאס הפורטוגלי, שנכח במשחק ולא הבין מדוע המאמן לא מעביר את המחצית השנייה על הקווים.

השחקנים היו מודעים לכך שבוטנקו יעזוב במחצית ואת מקומו יתפוס אסף לוי. בין בוטנקו ללוי יש אומנם תיאום מלא ובאיגוד אף טוענים כי השניים מתנהלים בצורה דומה לסלובודן דראפיץ' ושי ברדה בקבוצת הכדורגל של מכבי נתניה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך