שוב הסלמה בדרום – צה"ל הנחה תושבים להישאר סמוך למקום מוגן

צה"ל ירה לעבר עמדות חמאס שני מחבלים נהרגו ככל הנראה מהתקיפה, שבוצעה לאחר ירי לעבר כוח צה"ל, הנחייה לתושבי העוטף להישאר סמוך למרחבים המוגנים

יומיים אחרי שהמגעים להפסקת האש בין ישראל לארגון הטרור חמאס בעזה כשלו, שוב התחממות על גדר המערכת:

מחבלים ירו לפני שעה קלה אש מנשק קל לעבר ג'יפ סיור של צה"ל בצפון רצועת עזה. בתגובה, טנק של צה"ל השמיד את העמדה של ארגון הטרור חמאס שממנה בוצע הירי. ב"ה אין נפגעים לכוחותינו. בעזה מדווחים על 2 הרוגים בתקרית: אחמד עבדאללה מורגן ועבדול חאפט אל-סילאווי. עוד 6 מחבלים נפצעו מהתגובה של כוחותינו.

מדובר צה"ל נמסר: "נפעל כנגד כל כוונה התקפית וכל נסיון פיגוע כנגד כוחותינו ורואה בארגון הטרור חמאס אחראי לכל המתרחש ברצועת עזה וממנה". אתמול נפגשו מנהיגי הזרוע הצבאית של חמאס עם בכירי הזרוע המדינית של הארגון, כדי לדון ברמת מוכנותם למערכה צבאית מול ישראל. זאת, בתגובה להודעת הקבינט מיום ראשון ולפיה "צה"ל מוכן לכל תרחיש".

ובתוך כך, היום סופרים בעוטף עזה 130 ימים לשיגור בלוני ועפיפוני התבערה מהרצועה. לפחות דליקה אחת כבר פרצה באזור קיבוץ אור הנר. אתמול פרצו 9 דליקות באזור.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך