"הילד התגלגל על הכביש, שכב, נעמד – ואז רצתי אליו. לא חשבתי יותר מדי"

צוריאל מולאי, מי שהציל את הילד שנפל מרכב בצומת אלטלנה ביום ראשון מדבר. "האם הייתה המומה". "המקרה הזה הוא בהחלט מקרה קיצוני ולא שגרתי אך יש בו כדי לעורר מחשבה בלב כולנו על העדר תשומת הלב שלנו לנושאים הקשורים בבטיחות", ציינו בעיריית אשדוד.
"הילד התגלגל על הכביש, שכב, נעמד – ואז רצתי אליו. לא חשבתי יותר מדי"

"היה לנו אור אדום ברמזור, ואז לחלק מהתנועה היה אור ירוק והם התחילו בנסיעה – ופתאום אני קולט מהאוטו האחרון ילד פותח את הדלת ועף", משחזר צוריאל מולאי, מי שהציל את הילד שנפל מרכב בצומת אלטלנה ביום ראשון, התראיין לכאן 11. "אמרתי לאנשים שאיתי 'תעצרו את הרכב', שיחררתי את החגורה, רצתי אליו ותפסתי אותו".

לדברי מולאי, הילד "התגלגל על הכביש, שכב, נעמד – ואז רצתי אליו. לא חשבתי יותר מדי". הוא מיהר למסור את הילד לאמו, שבעצמה הייתה המומה מהאירוע. "נראה לי שהיא הייתה בהלם, לא הבינה מה קורה לה. היא לא אמרה לי שום דבר, אבל אני לא מאשים אותה", מיהר להבהיר.

האירוע התרחש  בשעות אחר הצהריים, כשבזמן נסיעת רכב, תוך כדי סיבוב בצומת, נפל ילד מתוך הרכב לכביש הסואן – לעיני מצלמות מוקד 106. ערנותם של אזרחים, שאחד מהם אף זינק בגופו, מנעו את דריסת הילד על ידי כלי רכב אחרים. מהעירייה נמסר כי שני אזרחים שראו את האירוע והבחינו בילד, זינקו מיד לצומת על מנת להציל את הילד. אחד האזרחים – מולאי – קפץ על הילד ואסף אותו אליו, בשעה שאזרח שני אשר חצה את הצומת במהירות "זרק" את עצמו לפני רכב שנסע לעבר הילד.

"לשמחתנו האירוע הסתיים בפציעה קלה של הילד ושל המציל", אמר מר גבי עייש, מ"מ מנהל אגף הביטחון העירוני, "אך הוא יכול היה להיגמר אחרת, ולא בטוב". עייש הוסיף: "אסור לנו לעבור על כך כאילו לא קרה דבר, אלא יש להפיק מהאירוע כל מה שרק אפשר כדי שדברים כאלה לא יקרו שנית".

"המקרה הזה הוא בהחלט מקרה קיצוני ולא שגרתי אך יש בו כדי לעורר מחשבה בלב כולנו על העדר תשומת הלב שלנו לנושאים הקשורים בבטיחות", ציינו בעיריית אשדוד. "בהבאת הנושא לידיעת הציבור באמצעות התקשרות והגברת המודעות בקרב הנהגים, אנו יכולים להציל את הילד הבא".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך