תלמידי מפתן מית"ר אשדוד מפגינים כשבוע להחזרת המנהל שלהם – צפו

לפני כשבוע הודיע המנהל הוותיק והאהוב של בית הספר אייל פוקס כי הוא עוזב. התלמידים מסרבים לקבל את הבשורה וטוענים כי הוא פוטר. מאז הם מפגינים מול עיריית אשדוד בכל יום ודורשים את החזרת המנהל. תלמידה: "הוא לא היה עוזב אותנו לעולם". אייל פוקס: " ישנם דברים שאינם בשליטתי כמו הפרסומים שראיתי לראשונה בתקשורת". מעיריית אשדוד טרם נמסרה תגובה.
תלמידי מפתן מית"ר אשדוד מפגינים כשבוע להחזרת המנהל שלהם - צפו

במהלך השבוע האחרון מפגינים כ-30 מתלמידי בית הספר מול עיריית אשדוד כשהדרישה שלהם היא אחת – החזרת המנהל אייל פוקס. הם כבר שלחו מכתבים לשר החינוך בנט ולחברת הכנסת שלי יחמוביץ' ומבחינתם יפסיקו רק כאשר המנהל יוחזר.

לפני כשבוע הודיע לתלמידים המנהל הוותיק אייל פוקס כי הוא עוזב. העזיבה הייתה מפתיעה והוא לא הסביר מדוע, אבל התלמידים בטוחים כי הוא פוטר. אחת התלמידות אמרה: "אייל הוא כמו אב שלנו הוא לא היה עושב אותנו אין סיכוי". התלמידים החליטו להיאבק ולא לוותר עד שהמנהל יוחזר. מאז הם בכל יום מגיעים לעירייה ומפגינים.

המנהל. אייל פוקס

"הוא אדם שמאוד עזר. אם הוא לא שם אין מיתר . הוא הוציא ילידם מהרחבות הוא הרוח החיה בבית הספר. אנחנו חושבים שהראו לו את הדרך החוצה הוא לא רוצה להגיד לנו את זה. הוא לא היה עוזב אותנו", הוסיף תלמיד.

אייל פוקס הגיב: "ישנם דברים שאינם בשליטתי כמו הפרסומים שראיתי לראשונה כמוך- דרך התקשורת ,ואני כרגע נופש בחו"ל". מעיריית אשדוד טרם נמסרה תגובה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך