ילד נפל מרכב באמצע כביש סואן באשדוד וניצל בעקבות נהג גיבור

תושיה אדירה של נהג גיבור מנעה אסון כבד באחד מהצמתים הסואנים בעיר אשדוד, לאחר שילד נפל מרכב נוסע וכמעט נדרס, אך ניצל ברגע האחרון - צפו בוידאו
ילד נפל מרכב באמצע כביש סואן באשדוד וניצל בעקבות נהג גיבור

הסרטון שאתם עומדים לראות קרה ממש כאן, בצומת הרחובות הסואן אלטלנה ומנחם בגין, שם בשעה שבע וחצי הערב ארע אירוע שהיה רחוק מרחק נגיעה מלהסתיים באסון כבד, אך תושיה וערנות של נהג הצליחה למנוע את האסון הגדול.

צילום ממצלמת רכב שהתפרסם ברשת מתעד את הרגעים המפחידים, בהם ילד קטן נופל מרכב שנוסע על ציר מנחם בגין בסמוך לבית החולים אסותא בעיר, הילד נפל ככל הנראה לאחר ששיחק עם הדלת לצידה ישב, ולרוע המזל הוא נפל בצומת שהתחלפה תוך מס' רגעים לאדום.

תושיה של אחד הנהגים מנעה אסון גדול לאחר שזה רץ במהרה וזרק עצמו אל גלגלי הרכב שהחל לנסוע ולא הבחין בילד הקטן על הכביש, הנהג שבלם בעוצמה לא פגע בנהג, שנחבל בעקבות זאת, אך הצליח להציל את הילד שהושב מהר להוריו והמהומה באמצע הצומת התפזרה במהרה.

אם אתם מכירים או מזהים את האנשים שבסרטון, אתם מוזמנים לפנות אלינו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך