תבואו, יהיה קטעים…

מועדון הקומדי בר המוכר מת"א פותח נציגות באשדוד, ותושבי העיר ייהנו ממופעי סטנד-אפ של שחר חסון, אמירם טובים, דניאל כהן ואחרים, במחיר מיוחד. ההופעות יתקיימו בבר הקוקטיילים SABO בשדרות מרטין בובר, וייתכן כי בהמשך יירשם שיתוף פעולה גם עם מחלקת האירועים של עיריית אשדוד לאירועים גדולים יותר, פתוחים לקהל
תבואו, יהיה קטעים...
צילום: יח"צ

לאחר שאשדוד עלתה על הבמה בתחום הקולינריה, ואף מובילה בו עם מסעדות שצברו שם ומוניטין בכל פינה בארץ, ולצד פסטיבלים וקצב אירועים שלא מבייש בירה אירופאית, עיתון "המגזין" חושף כי גם בתחום הסטנד-אפ ישנן התפתחויות משמעותיות. מועדון הקומדי בר המוכר מת"א חתם על הסכם שיתוף פעולה עם בר הקוקטיילים SABO בשדרות מרטין בובר, במסגרתו מדי ראשון יהווה הבר את הנציגות הדרומית של הקומדי בר.

במסגרת שיתוף הפעולה הקומדי בר, שאחראי על מרבית הסטנדאפיסטים המובילים במדינה וביניהם שחר חסון, אמירם טובים, דובדבני וקובץ', צמד שינים ועוד רבים וטובים, צפוי לשלוח את האמנים המובילים לאשדוד להופעה משולבת, הכוללת את הרפרטואר הקבוע ואלתורים עם הקהל.

ה-SABO קוקטייל בר, שנפתח לפני חודשים בודדים וכבר קנה לעצמו שם בזכות קוקטיילים יחודיים זוכי תחרויות, מארח מדי שבוע להקה או זמר מובילים דוגמת גבע אלון או דודו טסה אבל עד כה ערבי הסטנד-אפ היו מפורסמים לקהל החברים בפייסבוק בלבד. הדברים הולכים להשתנות כעת עם כניסת הקומדי בר לתמונה, שמצידם מתכוונים לרכז מאמצים בלהביא גם קהל מערים שכנות דוגמת אשקלון, רחובות וראשל"צ. שיתוף הפעולה צפוי להתחיל כבר בראשון הקרוב עם הופעה של אדם שרון, ולאחריה צפויות הופעות של שגיב פרידמן, דניאל כהן, אמירם טובים ואחרים.

זו הפעם הראשונה שהקומדי בר מודיעים על שיתוף פעולה קבוע, ולמעשה נציגות של ממש בדרום או בכלל מחוץ לגבולות ת"א. עידן בן דוד, מהדמויות המובילות בקומדי בר, מספר: "כבר למעלה משנתיים שאנחנו מחפשים מקום מיוחד שיכול להיות הנציגות של הקומדי בר בדרום. איפה שלא היינו ולא הפכנו, לא הצלחנו למצוא מקום עם הוייב המתאים, שמצד אחד יכול להיות בר מגניב עם אוירה סופר סקסית, ומצד שני מקום מקצועי עם במה, הגברה ראויה וכל האלמנטים האחרים הנחוצים להופעה מוצלחת. ברגע שנכנסנו לסאבו קוקטייל בר ידענו שמצאנו את הבית שלנו בדרום".

אז אני מבין שאין מה לנסוע לת"א?
"האמת, שאין מה לנסוע לת"א כי ת"א מגיעה לאשדוד. יותר מזה, להופעה באולם גדול דוגמת בית החייל או היכל התרבות יש וייב שונה מהופעה בבר שהיא הרבה יותר אינטימית, והדיאלוג עם הקהל הוא אחר. לפני שחתמנו עם ה SABO היינו במספר ערבי סטנד-אפ במקום ומה שהדהים אותנו זה שלכל אורך ההופעה הקהל היה חלק פעיל, התערב, והדינמיקה היתה כ"כ מיוחדת, עד שבחלק מהמופעים הסטנדאפיסט העלה אורח מהקהל ל"גריל" ובחלק אחר הוא פשוט ישב עם הקהל בשולחן ארוך כחלק מהם ולא על במה. בסוף ההופעות ב-SABO יש להם גם מנהג מיוחד שלא יכול להתקיים בשום אולם – הסטדנאפיסט והקהל יושבים לסשן דאחקות ועישונים, בדרך כלל עד השעות הקטנות של הלילה ולפעמים זה אפילו יותר טוב מהמופע עצמו".

בשלב זה ב-SABO שומרים את הקלפים קרוב-קרוב לחזה ולא ממהרים לפרסם את לוח המופעים, אלא רק שבוע אחד קדימה, אך כן ידוע כי בשבועות הקרובים יופיעו דניאל כהן ושגיב פרידמן, ובהמשך צפויים לעלות ולבוא התותחים הכבדים דוגמת שחר חסון.

יואנה בנבניסטי, מנהלת הסאבו מסרה: "אנחנו גאים ושמחים ליצור את שיתוף הפעולה עם מועדון הסטנד-אפ מס' 1 בישראל ולהביא את טובי הסטנדאפיסטים לעיר. אני לא יכולה בשלב זה לפרט את כל לוח המופעים, אבל כן מבטיחה שכהרגלנו בקודש הכרטיסים יהיו במחיר עלות ועוד מבטיחה שתינתן הנחה לתושבי העיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך