השידרוג של רובע ו': פרויקט תמ"א 38 ברחוב דב גור עומד בפני סיום

פרויקט תמ"א 38 ברחוב דב גור 33 הוא אחד מהפרויקטים היעילים בארץ מבחינת לוחות זמנים. רוב חיפוי הבניין כבר הסתיים, הדירות עומדות בפני סיום ביצוע העבודות, ולמעשה נותרו מספר דירות בודדות למכירה בפרויקט המוצלח
השידרוג של רובע ו': פרויקט תמ"א 38 ברחוב דב גור עומד בפני סיום

משהו טוב מתרחש סביב ההתחדשות העירונית באשדוד, וזה בא לידי ביטוי לא רק בכמות הבניינים שעוברים מהפך במסגרת תמ"א 38, אלא בעובדה שחלק מהפרויקטים מבשילים לידי ביצוע וסיום העבודות בפרק זמן של 22 חודשים, דבר שאינו מובן מאליו כלל וכלל.

קחו לדוגמא את מה שמתרחש ברחוב דב גור 33. מדובר בבניין שיצא לתהליך של תמ"א 38 בחודש ינואר 2017, וכבר מצוי בשלביו האחרונים. זה לא דבר שכיח ברחבי הארץ שפרויקטים שכאלה קורמים עור וגידים במהירות שכזו. למעשה, רוב חיפוי הבניין כבר הסתיים, גם הדירות עומדות רגע לפני סיום העבודות בהן, וקצב מכירת הדירות מצוין ולמעשה נותרו דירות בודדות בלבד בפרויקט המרשים הזה.
במינהל ההנדסה בעיריית אשדוד מעודדים פרויקטים שכאלה שמתבצעים בפרק זמן קצר יחסית, תוך כדי עמידה בלוחות זמנים ובאיכות הבנייה, וגורם במינהל ההנדסה אמר כי מספר קבלנים מאזור גוש דן הגיעו בעבר לראות מקרוב את התהליך שעבר הבניין הספציפי הזה, ואף שוחחו עם מספר דיירים.

היזם והמבצע של הפרויקט הוא מאיר כהן, הבעלים של חברת הבנייה "כהן מאיר הנדסה ובניין בע"מ", ותחתיה חברת הבת "עוגן התחדשות עירונית". לפרויקט בדב גר יש צו בית משותף, כלומר לרוכש יש הערת אזהרה בטאבו, דבר הכרחי לאמון בין היזם לקבלן ומונע מרמות ומזימות, כפי שראינו למרבה הצער לא פעם סביב תמ"א 38 בעיר.

אחד הדיירים בבניין שזוכה למתיחת פנים משמעותית אמר לעיתון "המגזין": "זו תחושה טובה לראות איך הבניין המיושן עבר שינוי כזה מהיר, בזמן שיש בניינים אחרים ברובע ו' שתקועים שנים ארוכות בלי שום התקדמות. בהתחלה לכולם יש חששות, ועד שלא ראינו את העובדים בשטח, לא היינו רגועים. היום רואים את ההתקדמות יום אחר יום, ותוך זמן קצר מאוד העבודות יסתיימו ונוכל לגור בבניין חדש לגמרי".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך