תחזית אסטרולוגית שבועית – עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 03/08/18 ועד 09/08/18
תמונה אסטרולוגית

טלה:

השבוע הקרוב מוצא אתכם עסוקים בעיקר בנושאים שקשורים בכסף על היבטיו השונים. בחינה מחודשת של היכולות הכספיות שלכם תאפשר לכם לתכנן את צעדיכם הכלכלים ביתר תבונה.

בבית: בתוך לבכם אתם מרגישים ויודעים שהמסגרת הביתית והמשפחתית שלכם סדוקה ורעועה, כך שהיא אינה נותנת מענה הולם לצרכים שלכם. תהליך זה נובע מעיקרו מעצם העובדה שרבים מכם נוטים לקחת את התא המשפחתי שבניתם כמובן מאיילו ואינכם משקיעים את הזמן והמשאבים הדרושים כדי לבסס, לטפח ולחזק את יסודות הבית והמשפחה. כולנו צריכים להיות רגישים וקשובים לצרכים של בני ביתנו, ולזכור שהם אינם זהים לשלנו. רק מתוך כבוד בוגר, דרך הבנה ומודעות להבדלים שבינינו, ודרך השאיפה לצמוח מתוכם, תוכלו לבנות בית הרמוני שירתום את הכוח האדיר של גבר, אישה וילדים, השונים זה מזה ופועלים בשיתוף יחד.

בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבסס את מעמדכם המקצועי. חילוקי דעות עם עמיתים לעבודה חייבים להתברר באופן בוגר ואחראי. לאלו מכם שמחפשים עבודה מראים הקלפים על הזדמנות טובה לחזור למעגל העשייה.

זוגיות: חילוקי דעות גורמים לריחוק פיזי ונפשי כאחד. על מנת שתוכלו לבנות מערכת יחסים מאוחדת באמת, אתם צריכים לנסות להכניס את עצמכם לנעליו של בן/בת הזוג. נסו להבין איך נראה העולם מנקודת המבט שלו/שלה? רק לאחר שתעשו זאת תוכלו להבין מה קורה ולגבש דעה ממקום הגון.

לרווקים: מחשבות על הקמת משפחה. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כוחו של החיוך: אפילו חיוך אל הזולת מוביל לתחושת קשר רבה יותר. כפי שאמרו חז"ל בפרקי אבות "טוב המלבין שיניים [בחיוך] לחברו… מִמַשקהו חלב."

שור:
שבוע חיובי ניצב בפתח. השבוע הקלפים ממליצים לכם להיפתח לקבלת עזרה המוצעת לכם ממקורות חיצוניים כמו למשל: מוסדות ממשלה, גופים ממלכתיים, יועצים שונים רופאים, חברים וכדומה. עזרה שכזו תסייע בידכם להתמודד עם סוגיה אשר גורמת לכם לעיכוב במימושכם העצמי. באופן כללי ניתן לומר, שמתקיים בכם צורך להיות במרכז העניינים- לבלוט ולהשפיע והדבר בא לידי ביטוי בשינויים חיצונים ופנימיים אשר ביצעתם לאחרונה. שינויים אלו חיובים ביותר והשפעתם תורגש בחודשים הבאים. כספים: לאחרונה הוצאתם קצת יותר מידי והדבר מערער את יציבותכם הכספית. כעת אתם ניצבים בפני תקופה בה עליכם לשקול את צעדיכם הכלכלים בתבונה. הקלפים ממליצים לכם להקפיד ולחסוך סכום כסף קטן מדי חודש. מעשה זה יוכח כמשתלם בעתיד הקרוב.

זוגיות: רבים מבני מזל שור חשים שהגיעו לאמצע שלב בזוגיות בה הם מצויים וכעת היגע הזמן לבחון כיצד הזוגיות הזו ממשיכה מכאן ולאן היא מובילה?. שיתופו של בן הזוג בלבטים שלכם יאפשר לכם לצעוד יחד לעתיד טוב יותר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זו היא תקופה טובה להשקיע ולהתמיד בניסיונות. הקלפים מצביעים על כך שבחודשים הקרובים יש ברכה שקשורה בילדים, הריון ולידה. נושאים שקשורים בכלי תחבורה, רישוי ונהיגה עולים על הפרק. שבוע מבורך אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר.ועל זה אמרו חז"ל אמור מעט ועשה הרבה.

תאומים:
התאוששות, ישום ועשייה חדשה. השבוע הקרוב, מביא עמו התחלות חדשות שיש בכוחן לפתוח בעבורכם נתיבים ואופקים חדשים שמהותם העיקרית קשורה בעתידכם המקצועי והתעסוקתי. התחושה הכללית שמפעמת לכם בחזה, מלמדת על צורך בחידוש, ריגוש והרחבת אופקים שיזרימו קצת מים חיים לתוך חייכם המאובקים. התחלה של לימודים ואו הרשמה לחוגי העשרה, יספקו לכם את המענה הדרוש להשבחה עצמית והתרחבות רוחנית.

בעבודה: גם כאן צפויות התחלות חדשות. אסרטיביות היא מילת המפתח וחשוב לפעול בנחישות אבל גם ברגישות . היכולת שלכם להפגין שליטה וביטחון עצמי בידע המקצועי שיש ברשותכם, חשובה ביותר לכן, אל תהססו להפגין את מקצועיותכם. השתלמות במסגרת העבודה, סדנה או קורס חיוביים בעבורכם לכן אל תהססו להירשם ולקחת בהם חלק.

זוגיות: השבוע יש לכם הזדמנות להפיג את השעמום הזוגי ולשפר את התקשורת האינטימית בתוך הקשר שלכם. ונושאים שקשורים במגע, תשוקה, ארוטיקה ותקשורת מינית מקבלים השבוע משמעות אחרת וחשוב לדבר על כך. חשוב לדעת שלעיתים, המשיכה המינית נוטה לדעוך עם הזמן אם אין מקדישים לה זמן, אם מזניחים את הגוף ואת האסתטיקה, ואם שוכחים להיות רומנטיים. חיי מין מלהיבים ומספקים אינם מתרחשים רק מתוך היצר וההורמונים, אלא גם מתוך מחשבה ותכנון וזה באחריותכם בלבד.

לרווקים: מפגש מרגש שיוצר מתח מיני, מעלה בכם תקווה מחודשת לזוגיות מהנה. חשוב לזכור, שהתאמה מינית בקשר היא חשובה ביותר (סקס טוב זוגיות טובה) אך היא איננה ערובה לזוגיות מוצלחת אם במקביל, לא תהיה גם הפריה רוחנית. טיול או חופשה עולים על הפרק ואפילו חו"ל נלקח בחשבון. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הייעוד העליון בחיים, הוא להגיע להבנה שאין כוח אחר פרט לה', ושכל הישגנו נובעים מרצונו. זוהי מהות המצווה "אל תאמינו באלים אחרים", וזוהי מצווה תמידית משום שעלינו להיאבק ביצר הרע כל הזמן.

סרטן:
השבוע זה זמן להתרכז ולפעול במתינות. עומס רב אך חיובי מוטל על כתפיכם. כדי להתמודד בהצלחה עם כול אשר צריך בעזרת השם לבוא, יהיה עליכם ראשית להירגע, להתרכז ולאסוף את כול הכוחות שבהם האל הטוב חנן אתכם. כעת גשו ופעלו בצורה מסודרת שתרכז בעבורכם את כול המשימות שיש לבצע ולהשיג.

באופן כללי: המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן הצורך להשתחרר מדרך חשיבה או התנהגות שאינה תורמת לצמיחתכם האישית והרוחנית. הקלפים מצביעים על כך שבשלב זה רבים מכם מצויים בתהליך חשוב שיש בכוחו להשפיע ולעצב את עתידכם המקצועי והאישי כאחד. התחברות לאמונה ולעשייה מתוך מקום חיובי יאפשרו לכם לפעול בצורה יעילה יותר.

בעבודה: עומס! יש לכם המון דברים על הראש ואתם עסוקים בכמה וכמה מטלות בעת ובעונה אחת והדבר פוגם בכושר הביצוע שלכם. הקלפים ממליצים לכם בחום לחלוק את העומס והאחריות עם אנשים אחרים. עליכם לבדוק אילו מהתפקידים שלקחתם על עצמכם מיותרים ואו ניתנים לעשייה על ידי גורם אחר. ביזור סמכיות והצאלת אחריות על הסובבים אתכם, תאפשר לכם לטפל בכמה דברים בעת ובענה אחת מבלי ליפול מהרגלים.

זוגיות: אין לכם הרבה חשק לזוגיות אך בכל זאת אתם מנסים לשדר שהכול בסדר. אולם שפת הגוף שלכם משדרת מסרים אחרים, מסרים של קרירות וריחוק. עליכם להיזהר, היות ומסרים אלו נקלטים על ידי בן זוגכם והם ומפורשים לעיתים בצורה לא נכונה, שעלולה רק להחריף את המצב. שיחה פתוחה עם בן הזוג, והבהרת עמדתכם, תימנע את אי ההבנות. נסיון להציל קשר שמתפורר, תלוי ועומד באופן שבו תבחרו להתנהג. פנייה לעזרתו של איש מקצוע תעזור לכם להבין על מה עליכם להתעקש ועל מה עליכם לתגמש ולשחרר.

האתגר השבועי: להתחבר מחדש לאווירה חיובית. שתאפשר לכם להתמודד בצורה נכונה עם כול עומס אשר יקרה בדרכם. איך עושים זאת? 1. מתחברים להכרת הטוב בכול עת ובכול מקום. 2. משתדלים לדון כול אדם לכף זכות ואלא ממהרים לשפוט את הסובבים אתכם לחומרה. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: ההנחה הבסיסית של היהדות היא, שכל אדם נוצר בצלם אלוקים. עם נקודת פתיחה כה נשגבת, כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת של כל אדם. האדם נוצר עם נשמה – ניצוץ אלוהי של הקב"ה. כבוד עצמי הוא זכותו המוּלדת.

אריה:

שבוע חיובי בפתח. כניסתו של חודש אוגוסט מטיב עם האריות והתחושה הכללית משתפרת. הישג שנזקף לזכותכם או מחמאות שמפונות כלפיכם גורמים לכם נחת ומשפרים את הדימוי העצמי שלכם. לאחרונה אתם משקיעים מאמץ רב בכל הקשור לחיפוש אחר יעוד וקריירה. למרות שנושא זה דורש את מירב זמנכם ותשומת ליבכם, ההשקעה משתלמת ובעתיד הלא רחוק תזכו לקטוף את פירות המאמץ שהושקע על ידכם. זהו שבוע טוב לביסוסם של קשרים זמניים והפיכתם לדבר שריר וקיים.

בעבודה: אתם מחפשים שינוי אשר יכניס לכם קצת עניין בחיים וישפר את החשק שלכם לקום בבוקר. כדי ליצור את השינוי יהיה עליכם לפנות לממונים עליכם ולדבר אתם באופן גלוי על תחושותיכם. שיחה כזו שתתנהל ברוח טובה תביא לתוצאות חיוביות.

כספים: יש לכם חשק לבזבז וזה נורמאלי, הרשו לעצמכם לעשות זאת אך הציבו לעצמכם את הגבולות ואל תחרגו מיכולותיכם. לאלו מכם המחפשים זוגיות יהא זה זמן טוב להאמין בעצמכם ולהקשיב לקול הפנימי שלכם אשר ידריך אתכם למחוז חפצכם. לאלו מכם השוקלים יציאה לטיול או חופשה קצרה, הדבר מומלץ ביותר ואף יביא לעונג רב.

זוגיות: כל אחד צריך מידי פעם להיות קצת לבד עם עצמו. השבוע זה תורכם וזה בסדר. כל שעליכם לעשות הוא לבקש את עזרתו של בן זוגכם. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא.

האתגר השבועי: לחזק את כבודם העצמי של סובבים אתכם. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך חברים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הענווה היא זו שמושכת את האל לקשור איתנו קשר שמבוסס על אמונה מתוך ידעה ולא אמונה מתוך מופת. הענווה, היא המפתח לאמונה. האמונה היא המפתח לחוכמה

בתולה:

שוב חוסר יציבות כספית משפיע באופן פעיל על רגשותיכם. התלבטות ודילמה בין שתי אפשרויות יוצרת מצב שאינו יציב בעבורכם. הבחירה שלכם לפסוח על שני הסעיפים, מקשה עליכם להתקדם לעבר פתרון שיקל על מצבכם. השבוע הקלפים ממליצים לכם להימנע מלרקוד על שתי חתונות להפסיק להתלבט, לקחת אחריות בנושא אשר מעסיק אתכם. נטילת האחריות היא ההבנה שעל מנת שתוכלו להגיע להישגים משמעותיים וליצור את השינוי, יהיה עליכם לוותר על הרווח שבאי נטילת אחריות. ההבנה שאי נטילת אחריות גובה מכם מחיר כבד ומיותר תאפשר לכם להתמודד ולהצליח.

בעבודה: נושאים שקשורים בשכר עולים על הפרק. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעיסוק חדש או עבודה חדשה, מרים הקלפים שזו הזדמנות טובה לחזור למעגל של עשייה מתוך תחושת רצון כנה ואמתית ליצור שינוי שישפיע לטובה על מצבכם.

זוגיות: אווירת קדרות ופסימיות משקפת את הפן הזוגי שלכם והדבר גורם לכם להתרחקות נפשית מבן הזוג. עליכם לדעת ולהבין כי אם אתם חפצים בשיפור, דווקא ההתקרבות היא התרופה למצבכם. קרבה אמתית היא אחת מההנאות הגדולות ביותר שמציעים לנו החיים. בכל אחד מאתנו טמון פוטנציאל אדיר להעלאת רמת הקרבה והאינטימיות, בתנאי שנהיה מוכנים לערוך כמה שינויים בהתנהגות הזוגית שלנו. אצל חלקכם ניתן לראות, שהתלבטות בין שתי מערכות יחסים משבשת לכם את קו המחשבה ואתם מתקשים לבחור מי מבין השניים טובה יותר בעבורכם. גם כאן יהיה עליכם לשאול את השאלות הנכונות כדי שתוכלו להגיע לתשובות האמתיות.

כספים: השבוע רצוי לשמור את הכסף בתוך הארנק ולהימנע מבזבוז מיותר. התאפקות ודחיית סיפוקים למועד אחר תשפר את המאזן שלכם. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!

מאזניים:

ויתור למען רווח משמעותי יותר הוא המוטיב של שבוע זה. רבים מכם נמצאים בשלב שבו עליהם לוותר, לשחרר ללא פחד ותמורת הוויתור, יכנסו לחייכם דברים חדשים וטובים יותר. תלות שפיתחתם בדבר מה, גוזלת מכם את היכולת להגיע לעצמאות אמיתית. חשוב שתדעו שיש בכוחכם להשתחרר מהגורם שבו אתם תלויים. כדי לעשות זאת, יהיה עליכם להיעזר בגורם חיצוני שביחד תוכלו ללמוד לוותר מתוך עמדה שלחוזקה.

באופן כללי: זהו זמן טוב ללמידה ולרכישת ידע חדש שיכניס לחייכם שינוי מבורך. בואו ללמוד ולהעשיר את עולמכם האישי והרוחני.

בעבודה: אינכם חשים בנוח. תחושת מתיחות מסוימת מעיבה על מצב רוחכם. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה פסיבית ולא להיגרר אחרי הלכי הרוח שסוררים כעת.

זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך לבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם. עליכם להיות כנים עם עצמכם ולשאול האם אתם עושים את כל הדרוש על מנת לשפר ולתקן? הקלפים ממליצים לכם לא להיתפס לקוצו של יוד ולוותר מתוך בחירה. הוויתור יאפשר לכם לזכות ברווח משמעותי יותר.

כספים: לאחרונה בזבזתם קצת יותר ממה שאתם יכולים להרשות לעצמכם ומצב זה יוצר לחץ מסוים אשר מוביל לחשש ולחוסר שקט. הקפדה על כללי חיסכון בסיסיים תאפשר לכם להגיע לאיזון תוך זמן קצר. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: בכל פעם שאנו עומדים בפני אתגר ענק, הנטייה הראשונית שלנו היא לחשוב כי הסיטואציה מולה אנו מתמודדים היא קשה ומאימת. היהדות מלמדת שכגודל הקושי כך גודל השכר, לכן חייבת להיות הזדמנות חיובית שוות ערך שטמונה באותו האתגר. ככל שנלמד מהר יותר לחפש אחר ההזדמנויות החיוביות, כך השלילי יעלם מהר יותר מהתפיסה שלנו והאנרגיה שלנו תשתנה לטובה הרבה יותר מהר .

עקרב:

השבוע יעמוד בסימן היכולת להאמין בעצמכם ולדעת שגם לכם יש את הזכות לאושר ואת הזכות להצלחה. הקלפים מצביעים על כך שאינכם מודעים מספיק לפוטנציאל שטמון בכם ושאינכם נותנים לעצמכם את הקרדיט הדרוש על מנת שתוכלו לפרוץ קדימה ולשפר את מצבכם. עליכם להתחבר לאמונה ביכולותיכם. התחברות לביטחונכם העצמי ולאסרטיביות הדרושה יובילו לביצוע המהלכים הנכונים.

צמיחה אישית: עד עתה שמתם דגש על תחום החומר והשגתם הישגים נאים אולם כעת אתם מרגישים שהגיע הזמן להמשיך ולהתפתח בעיקר בכל הקשור לתחום הרוחני. בזמן הקרוב יתחדד צורך זה והדבר יוביל לסיעור מוחות שיביא בעקבותיו לתחילתו של השינוי המיוחל.

רומנטיקה: קשר וירטואלי שמתקיים על צג המחשב עשוי לגרום לעוגמת נפש. הימנעו מחשיפת יתר ברשת ומהקלדות חפוזות על המקלדת. לאלו מכם שנמצאים בתחילתו של קשר חדש צפוי שבוע מלא אהבה אשר יוביל לחיזוק הקשר.

לנשואים שביניכם: מומלץ להשתטות מעט ולהיפתח בלב שלם ובנפש חפצה לאתגרים וחוויות חדשות בתוך מסגרת הנישואים.

האתגר השבועי: להתמיד בעשייתכם. כל דבר יכול להתגשם אם רק נתמיד בו – אם רק נרצה מספיק חזק ונעשה הכול למען המטרה, נצליח להשיג אותה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: את העושר האמיתי אף אחד לא יוכל לקחת מכם. התפיסה שלכם היא זאת המעשירה אתכם ואת סביבתכם. כשאנו מודדים מה יש לנו בסופו של דבר, התוצאה היא תפיסת החיים שלנו. אם יש לנו אהבה, חברים, בריאות, חוש-הומור וחשיבה חיובית – יש לנו הכול בחיים. קחו לכם רגע וחשבו: האם אתם עשירים או עניים?

קשת:

את השבוע הקרוב יאפיינו בעיקר מצבים בהם תמצאו את עצמכם חלשים מבחינה אנרגטית. צורך בשקט יוצר מצב של התבודדות מתוך רצון. החלטה או הכרעה שעליכם לקבל מתעכבת ותהליך זה הוא שיוצר את הכבדות והעייפות בה אתם לוקים השבוע. בעבודה: אין לכם הרבה חשק לחייך ולהסביר פנים והאנשים סביבכם מזהים שאתם שרויים במאבק פנימי כזה או אחר אשר משפיע על מצב רוחכם לרעה.

בבית: לחצים נפשיים שקשורים בהתפתחות אישית ומיצוי הפוטנציאל הזוגי והאישי שלכם עולים על הפרק והם אלו שיוצרים את האווירה המתוחה ששוררת סביבכם. עליכם לדעת ולהבין שהישארות ממושכת במצב זה מסכנת את בריאותכם הנפשית והפיזית. חופשה קצרה תאפשר לכם לנוח מעט, לסדר את הראש, לאגור כוחות ולהתגבר על הפחדים והעכבות שמונעים מכם לחזור למעגל העשייה והחיים.

זוגיות: לאחרונה היחסים עם בן הזוג לא כל כך זורמים ויש תחושה של כעס סמוי הנובע מויכוח כזה או אחר. עשו חושבים עם עצמכם ועשו סוף לתופעה. חבל לבזבז את הזמן על תחושות יגון וכעס.

בריאות: כפי שכבר הבנתם, השבוע הקרוב ילווה בחולשה וירידה באנרגיות. תהליך זה מותיר אתכם פגיעים מבחינה בריאותית. עשיית הילינג או כל טיפול אנרגטי אחר יאפשרו לכם לחזק את המערכת החיסונית שלכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התאוות הגופניות מבלבלות את דרך החשיבה שלנו. חומרנות עלולה להראות מושכת כל כך עד שאנו עלולים לטעות ולהאמין שזה מה שאנחנו באמת רוצים. זכרו! איזהו עשיר? השמח בחלקו. מה אתם מעדיפים להיות- עשירים או מאושרים?

גדי:

כול הכבוד! חוללתם שינוי (בחרתם נכון ועשיתם תיקון) ואני גאה בכם. על כול מה שעבר עליכם, אני למד מהקלף השבועי שלכם שאומר: למרות האתגרים הרבים מולם אתם ניצבתם וניצבים, אתם לא מרימים ידיים ואינכם נכנעים\מוותרים לקשיים. התנהגותכם הנחושה, האמונה שבלבכם וכוח הרצון, יעזרו לכם ב"ה לממש תקווה או אפילו להפוך חלום למציאות קיימת.

באופן כללי: אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה. שפע גדול בדרך וככול שהכלי שלכם יהיה נקי, גדול ורחב כך תוכלו ב"ה לאסוף הרבה ממנו. ("הרחב פיך ואמלאנו")

בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים, נזילות, סתימות, אין מים חמים. עלולות להתרחש. תחזוקה מונעת יכולה בהחלט לחסוך לכם עבודה רבה.

בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. לאלו מכם שאיבדו את מקום עבודתם, ממליץ הקלף השבועי לקחת פסק זמן קצר להפוגה ומנוחה ולא למהר ולחזור למעגל העשייה מתוך לחץ או חובת הוכחה.

זוגיות: האופציות שטמונות בזוגיות שלכם לא באות לידי מימוש והדבר דומה למכונית בעלת חמשה הילוכים שהנהג בוחר לנסוע על הילוך שני בלבד. תהליך זה יוצר שחיקה ובזבוז מיותר של אנרגיה. "קורס נהיגה" קצר בדמותו של ייעוץ זוגי כזה או אחר, יאפשר לזוגיות שלכם לעלות להילוך גבוהה יותר.

לפנויים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת, לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך.

צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק.

איזור רגיש בגוף: ברכיים וגב תחתון. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: גילוי החוש הרוחני, הוא שמבדיל את האדם באופן מהותי מהחיה, שגם היא נבראה עם חמישה חושים. מתוך כל החי, האדם הוא היחידי שנברא עם היכולת לגלות בתוכו ולפתח את החוש הנסתר הזה. כאשר האדם מגלה בתוכו את החוש הנוסף הזה, הוא מתחיל להרגיש סביבו עולם רחב יותר, מבין את משמעות החיים, את הסיבה לייסורים, את מטרת הקיום, ורוכש יכולת לשלוט בגורלו, להתעלות מעל הייסורים ולממש את מטרת החיים.

דלי:

צורך בסידור הבית הפנימי והחיצוני כאחד. סידור הבית החיצוני קשור בעיק לטיפוח וטיפול במבנה הפיזי שבו אתם חיים כמו למשל שיפוץ של הדירה או הבית. ואילו סידור הבית הרוחני קשור בשינוי גישה וטיפוח החלק הרוחני שקיים בתוככם.

באופן כללי: השבוע יעמוד בסימן הבית והמשפחה. הקלפים מצביעים על כך שלמרות שהכול נראה בסדר, קיימת מתיחות סמויה בתוך הבית. אין זה משנה עם מי או מול מי המתיחות הזו מתקיימת. יש לטפל בה בדרך הראויה. התעלמות ממתיחות זו והטמנת הראש בחול רק תחריף את המצב. לכן, היו נבונים ואל תשמרו בלבכם את מה שמפריע לכם. כמו כן, נצלו את הזמן לקירוב לבבות.

בעבודה: המתח שהצטבר לאחרונה מפנה את מקומו לתחושת השלמה אשר מקלה עליכם לבצע את עבודתכם ביעילות. הקלפים ממליצים לכם להאיר פנים לסובבים אתכם, לגלות אוזן קשבת וסבלנות. יחסכם האדיב בסביבת עבודתכם יסייע בידכם לקדם את עצמכם.

זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק. אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על חיי הזוגיות, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר הריכוז. לאלו מכם ששוקלים לסיים קשר זוגי, ממליצים הקלפים לגלות אחריות ובגרות ולא למהר ולהגיע למסקנות חפוזות לפני שבדקתם היטב האם עשיתם את כל מה שיש בידכם לעשות כדי להציל ולהחיות את הקשר.

כספים: השבוע יהיה עליכם להימנע מבזבוז מיותר. אלו מכם שיצליחו להתמודד מול הפיתוי לשלוף את הארנק, ימנעו מעצמם לחצים מיותרים. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מיהו אומלל? ומיהו מאושר? אומלל, הוא אדם המצטער את צער האתמול ודואג את דאגת המחר. מאושר, הוא אדם השמח על האתמול וסומך על הבורא יתברך ובטוח בו בכל הנוגע למחר.

דגים:

שבוע חיובי בפתח. נושאים שקשורים באסתטיקת הגוף כמו למשל: דיאטה, התעמלות, שמירה על כושר וניהול אורח חיים בריא עולים על הפרק. קנייה/קבלה של דבר מה חדש כגון בגד או תכשיט וכו', מחממים את לבכם. אצל חלקכם, מהלך פיננסי נבון גורם לכם לחיוך רחב.

בעבודה: שבוע טוב לסוחרים. במקום העבודה יש מי שמרכל עליכם ומדבר מאחורי גבכם. אל לכם להיגרר לוויכוחים או לעימותים, ההפך הוא הנכון. התעלמות מצדכם תוכיח לכולם מי אתם באמת. זהו זמן טוב להוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים אשר אמורים להביא לשיפור בכל הקשור לעשייה כלשהי בתחום העבודה והקריירה. במידה ותשכילו לנצל את ההזדמנות שנוצרה ותפעלו בנחישות ובאמונה, תזכו גם לקטוף את הפירות.

בבית: אתם עוברים תקופה לא קלה שגורמת לכם להדחקת כעסים ולחוסר נוחות. חשוב לדעת הדחקת הכעסים אינה פותרת בעיות. אם אתם כועסים או מוטרדים, בררו- למה? מהו שורש העניין? גילוי המניע והגורם יביא לטיפול בבעיה. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת לבד פנו לעזרה מאיש מקצוע. כמו כן חשוב יהיה להפגין סבלנות ואורך רוח כלפי בני הזוג, דבר שימנע ויכוחים אשר עשויים להחמיר את המצב. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

בריאות: כאבי פרקים, גב בעיקר תחתון ורגלים עשויים לשבש או להקשות על יומכם. מבחינה רוחנית, מעידים כאבים אלו, על התנהלות שאיננה נכונה ותפקידם, הוא לסמל לכם על הצורך בשינוי. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך