יעקב טומרקין ינסה להשיג מדליה באליפות אירופה בשחייה

רגע השיא של עונת השחייה יוצא לדרך. האליפות תפתח בשישי בגלאזגו עם השחיין האולימפי מאשדוד, בכיר שחייני ישראל כיום. ב-200 מ' גב יש לו את הסיכוי הגבוה ביותר שלו למדליה.

אחד מאירועי השיא בשחייה ייפתח ביום שישי. אליפות אירופה תתקיים השנה בגלאזגו, סקוטלנד. אחד משחייני הנבחרת הוא יעקב טומרקין מאשדוד, בכיר השחיינים בישראל כיום.

יעקב הוא השחיין הבכיר של הנבחרת. הפיינליסט האולימפי מלונדון כבר היה על הפודיום באליפויות אירופה חמש פעמים ומכיר היטב את התחושה, אותה כולנו מקווים שיחוש גם הפעם.

עם זאת, מדובר בפעם הראשונה בה הוא הולך לעשות זאת כאבא, חוויה עצומה עבור כל אדם, אך גם כזו שמדירה שינה מעיניו מדי פעם. יהיה מעניין לראות האם טומרקין יבחר לשחות גם את ה-100 גב וגם את ה-200 מעורב, שכן שניהם באותו יום (שלישי), ובהפרשים קטנים מאוד (פחות מחצי שעה). יותר סביר כי לאחר ה-50 גב אותו ישחה ביום הראשון, יחליט השחיין עם מאמניו במה להתמקד מבין השניים, כאשר בכל מקרה עדיין נראה כי ה-200 גב הוא הסיכוי הגבוה ביותר שלו למדליה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך