כמה זמן לקח לראש עיריית אשדוד לענות במייל או בפייסבוק ?

התכנית המצליחה של ערוץ 10 "הכל כלול" החליטה לבדוק את זמינותם במייל ובפייסבוק של 15 ראשי הערים הגדולות בארץ, ולצורך כך הם שלחו אליהם הודעה וחיכו לתגובה, ובאיזה מקום סיים ראש העיר אשדוד, התוצאות בכתבה המלאה
ראש העיר לסרי
ד"ר יחיאל לסרי.

איזה ראש עיר הכי נגיש בעבורנו? על השאלה המסקרנת הזו ביקשו מפיקי התכנית "הכל כלול" מערוץ 10 להשיב, וזאת באמצעות סקר נגישות שערכו בקרב ראשי הערים בישראל, בכדי לקבוע באיזו מהירות הם מגיבים לציבור התושבים הפונה אליהם באמצעות הפייסבוק או המייל.

לאחר הסקר שערכו השבוע בתכנית הפופולרית של ערוץ 10 הם פרסמו את תוצאותיו, מהם עולה כי ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי נמצא במקום הרביעי במבחן הפייסבוק ובמקום השביעי במבחן המייל, מבין 13 הערים הגדולות בארץ שנבדקו.

במבחן הפייסבוק נבדק תוך כמה זמן מגיבים ראשי ערים לפונים אליהם באמצעות הפייסבוק (מסנג'ר), רק ראשי העיר גבעתיים, ראשל"צ ותל אביב הקדימו את ראש עיריית אשדוד והגיבו מהר ממנו והוא סיים במקום הרביעי והמכובד, ואילו במבחן המיילים קדמו ראש עיריית ירושלים ראש עיריית נתניה ועוד, והוא סיים במקום השביעי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך