פרטים חדשים וחמורים נחשפו ב- "כאן" 11 בפרשת הלן גלבר

במהדורת החדשות של "כאן" 11 פורסמה אתמול (רביעי) כתבה חמורה נגד חברת המועצה הלן גלבר, עם הקלטות חדשות שנחשפו, וגילו טפח נוסף בהתנהלותה המושחתת לכאורה מול אנשי עסקים בעלי עניין בתחום הנדל"ן באשדוד. גלבר כבר לא טוענת בתגובתה כי ההקלטות מזוייפות, וגם לא ציינה האם קיבלה כסף מבעלי עסקים בעיר לטובת מימון קמפיין הבחירות שלה
קבלן גדול מאשדוד ובעל קרקעות בעיר מככבים ב"פרשת הלן גלבר"

אם מישהו חיפש חיזוק נוסף לטענות החמורות שנחשפו לאחרונה נגד הלן גלבר, הוא קיבל אותו אתמול (רביעי) בכתבה ארוכה ועניינית שפורסמה במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ "כאן" 11. רום ליאור, הכתב לענייני משפט של תאגיד השידור הציבורי, ביצע עבודת חריש עמוק סביב הפרשה שזעזעה את אשדוד בשבועות האחרונים, וחשף פרטים נוספים והקלטות חדשות.

מסתבר שגם מוריס חליווה, שותפו של ג'קי בן זקן ומצוי עימו בסכסוך משפטי, תועד והוקלט בפרשה החמורה, בזמן שחבר לגלבר במטרה לפגוע בבן זקן בצורה אנושה בעולם העסקי, ובמקביל התחייב להעביר לה סכום של מיליון וחצי שקל כדי לממן את קמפיין הבחירות שלה. חליווה שוחח עם ולדימיר, חוקר פרטי בעל עניין בתחום הנדל"ן באשדוד. חליווה תועד כשהוא אומר לוולדימיר: "אני תומך בה… היא צריכה ערבות להלוואה, אז אני נותן לה מיליון וחצי שקל. אם תיתן לה מיליון וחצי, אז יש לה מה שהיא צריכה כדי לרוץ…".

עו"ד אילן סופר, שהגיש בשמו של בן זקן תביעת ענק נגד גלבר בסך 26 מיליון שקל, על הנזקים העצומים שגרמה לעסקיו בהתנהלותה הפלילית, אמר לכתב רום ליאור: "כאשר באותו זמן עצמו חברת מועצת העיר וחברה בוועדה המקומית לתכנון ובנייה, פועלת בשיתוף פעולה עם איש עסקים פרטי לקידום ענייניו, היא למעשה מבצעת פה הפרה חמורה של חובות האמון שלה כחברת מועצת העיר".

גלבר תועדה במהדורה של "כאן" 11 כשהיא משתפת פעולה עם חליווה, ולמעשה מכירה מקרוב את הסכסוך העסקי בין חליווה לבן זקן, תוך כדי שהיא מסייעת לחליווה בפרטים חשובים ובמסמכים שהגיעה אליהם מתוקף היותה חברת מועצת עיר.

חליווה בתמורה הבטיח לה כאמור כסף למימון קמפיין הבחירות שלה, וניסה לשכנע את ולדימיר לסייע אף הוא, כל אחד בסכום של מיליון וחצי שקל.

בכתבה של רום ליאור נחשפו גם תכתובת מייל בין גלבר לחליווה, בה היא מנסה לקדם את החיבור בין חליווה לוולדימיר, כאשר באותו שלב היא כבר משוכנעת כי תקבל בקרוב 3 מיליון שקל, שיסייעו לה להגשים את החלום הגדול שלה להיבחר לראשות עיריית אשדוד.

עו"ד אילן סופר הוסיף ואמר במהדורה המרכזית של "כאן" 11: "בתמורה לקבלת מיליון וחצי שקלים, גלבר הדליפה למר חליווה מידע מתוך דיוני הוועדה המחוזית והעירייה, והדריכה אותו כיצד לדחוק את רגליו של ג'קי בן זקן מהפרויקטים שהוא מקדם בעיר".

הכתב לענייני משפט רום ליאור ציין בכתבה כי השלב הבא בפרשה מצוי בידיהם של חוקרי להב 433, שקיבלו את ההקלטות והחומרים הרבים שיש בפרשה הזו נגד גלבר.
חליווה אמר בתגובה לכתבה הקשה נגדו כי הוא אינו נתבע במסגרת התביעה שהוצגה בכתבה ועל כן אינה מכיר את פרטיה.

גלבר עצמה אמרה בתגובה כי הטענות שהוצגו בכתבה אינן נכונות וכי היא פעלה בהתאם להוראות הדין והנחיות מבקר המדינה בנוגע למימון כספי בבחירות, וכל פעולותיה נעשו על פי חוק.

חשוב לציין כי גלבר לא טענה הפעם, כפי שעשתה בעבר, כי ההקלטות מזויפות, ונראה כי גם היא הבינה שמדובר בטיעון תלוש שאין מאחוריו דבר וחצי דבר. היא גם לא ציינה האם קיבלה או לא קיבלה כסף מאנשי עסקים לטובת קמפיין הבחירות שלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך