סוף סוף: לאחר חמישה ניסיונות – ההסכם לבניית פארק ההייטק עבר במועצת העיר

לאחר שההצבעה על האישור המיוחל כשלה ארבע פעמים, אמש סוף סוף מועצת העיר הצביעה ברובה בעד ההסכם, וחלום פארק ההייטק בדרך להתממש
פארק ההייטק יוצא לדרך!
הדמיה של פארק ההייטק.

סוף סוף, לאחר שנים ארוכות של אכזבה האישור המיוחל מעיריית אשדוד ליזם יחיאל אבו לבנות את חלקו בפארק הייטק התקבל, וכעת הוא יכול לעלות עם הטרקטורים ולבנות את המגדלים שישמשו את החברות הגדולות בהייטק הישראלי כאן באשדוד.

לאחר שהאישור המיוחל לא עבר במועצת העיר ארבע פעמים! הגיעה הפעם החמישית וההסכם לפיתוח אזור התעשייה הדרומי, ששם מיועד להיבנות על 130 דונם פארק תעשיות הייטק, שאמור להיחתם עם אבו יחיאל חברה לבנייה בע”מ עבר אמש פה אחד במועצת העיר.

בישיבת המועצה שנערכה אמש בבניין העירייה השתתפו חברי מועצה מהקואליציה והאופוזיציה, ולצורך העברת ההסכם ואישרו היו צריכים להצביע 14 חברי מועצה כאשר לקואליציה יש רוב ברור (בניגוד לפעמים עברו בהם לא היה לקואליציה רוב בשל ניגוד עניינים של חלקם) ואינה צריכה את הצבעת האופוזיציה שבחרה בארבעת הפעמים הקודמות לא להגיע או להתנגד, אך הפעם הם בחרו כן להצביע בעד, ככל הנראה בעקבות הבחירות ההולכות וקרבות.

פארק ההייטק שיוקם יספק תעסוקה לכ-30 אלף איש, ולאחר אין ספור הבטחות, העניין סוף סוף יותא לדרך, כעת עבודות הפיתוח במקום צפויות להתקדם בקצב מסחרר, ואילו בסביבתו של אבו טוענים שהוא להוט להתחיל לבנות במקום ויחד עם עיריית אשדוד להביא בשורה לתושבים עם אלפי מקומות עבודה חדשים ומכבדים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך