רועי בקל פרש מכדורגל

לאחר 12 שנים כשחקן פעיל בקבוצות בוגרות, הודיע ביום רביעי רועי בקל, 31, על פרישה מכדורגל בגלל פציעה. בקל: "נפרד בראש מורם. עכשיו נשארו עוד חלומות להגשים".
מתכונן לבעיטה

רועי בקל, שחקנה של מ.ס אשדוד הודיע היום, רביעי על פרישה מכדורגל. בקל 31, ששיחק במכבי פ"ת, רמה"ש ולרנקה (קפריסין), פרש בגלל פציעה, סיכם 12 שנות פעילות כשחקן בקבוצות בוגרות. הוא כתב פוסט מרגש על הפרישה שלו מכדורגל:

"הגיע הזמן שלי לסכם…למען האמת דמיינתי קצת אחרת את הרגע הזה שבו אני תולה את הנעליים ומפסיק לשחק כדורגל, חשבתי וקיוויתי שאוכל להנות מהמשחק עוד כמה שנים טובות, אבל הגוף מסמן לי אחרת.

לצערי, עברתי פציעה לא קלה במהלך העונה החולפת.הייתי בטוח שאתגבר עליה כמו שהתגברתי על פציעות לא פשוטות במהלך הקריירה, אך לאחר טיפולים ונסיונות לחזור לשחק הבנתי שהפציעה לא תאפשר לי להתאמן ולהתחרות ברמות הגבוהות שאליהן אני רגיל.

אז ככה יצא, שקצת לפני גיל 31 ואחרי ששיחקתי במכבי פ"ת, עירוני רמה"ש, אלקי לרנקה (קפריסין) וכמובן מ.ס אשדוד, אני פשוט נפרד מהכדורגל. הדבר שהגדיר אותי כל חיי. כל ספורטאי יודע שהיום הזה יגיע במוקדם או במאוחר. גם שלי הגיע.

אני נפרד בראש מורם, עם תחושת גאווה וסיפוק על כל השנים שהייתי חלק מהדבר הקסום הזה וחוויתי דברים שלא כל אחד זוכה לחוות. אני מרגיש בר מזל שהצלחתי להגשים חלומות ילדות שלי. תמיד דחפתי בכל הכח, נתתי את כל כולי וניסיתי לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. חוויתי נצחונות והפסדים, הצלחות, אכזבות, פציעות, משברים והרבה רגעים משמחים ומרגשים- את כל אלה אקח איתי כל חיי.

תודה ענקית להורים היקרים שלי, אבא ואמא, תודה שתמכתם בלי סוף מהרגע הראשון ועד לצעדים האחרונים במגרשים. אתם חלק בלתי נפרד מכל מה שעברתי. ותמיד תהיו- מכל מה שיזמן העתיד.ועכשיו נשארו עוד חלומות להגשים, נתראה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך