בשורה משמחת: פארק חדש בשם "הפאמפטראק" נפתח באשדוד

עיריית אשדוד בהודעה משמחת לרוכבי האופניים וחובבי האקסטרים בעיר, בעקבות פתיחתו של פארק חדש הממוקם בתוך המתחם של פארק 'אשדוד ים'
בשורה משמחת: פארק חדש בשם "הפאמפטראק" נפתח באשדוד

עיריית אשדוד והחברה לתיירות שמחים לבשר על השלמת עבודות הקמת מתחם "הפאמפטראק" הממוקם בפארק אשדוד-ים, שמהווה מתחם אקסטרים חדש ומיוחד המיועד לרוכבי האופניים והקורקינטים בעיר.

הפארק נחשב לאחד המפוארים, המקצועיים והגדולים בארץ, והוא יפתח לציבור היום (רביעי) ועתיד להוות מקום בילוי לאלפי רוכבים אשדודים מכל הגילאים.

"הפאמפטראק" עצמו מתפרש על פני 5 דונם של מסלולי אופניים צבעוניים (הנחשבים לארוכים ביותר בארץ), אשר נבנו בצורה מיוחדת הגבוהה מתוואי הקרקע – על מנת להבטיח את ניקוז המתקן והענקת חווית רכיבה בטוחה בצורה מיטבית.

המסלולים כוללים אלמנטים מקצועיים מתחום הרכיבה כגון "ברמים" בסיבובים ובפניות, "טייבל" לקפיצות, דאבלים וגבעות פמפום. בנוסף, הוקם מסלול ייעודי בשם "Kids Wheel" על שטח של כחצי דונם, המותאם במיוחד לגילאים הקטנטנים.

את עבודות הקמת המתחם ביצעה חברת ע.ל גיבור בע"מ, ומסלולי האופניים הוקמו ע"י חברת "עז הרים". עלות בנייתו של הפאמפטראק נאמדת בכ-3 מיליון שקלים, וכבר היום הציבור הרחב יוכל להנות ממנו.

תהנו, וסעו בזהירות!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך