המשטרה פשטה על קצביה באשדוד והשמידה מאות ק"ג של בשר מסוכן

בפעילות יוצאת דופן של המשטרה והויטרינר המקומי הצליחו השוטרים מהפיקוח העירוני לשים ידם על 500 ק"ג של בשר המהווה סכנה לציבור, הבעלים של הקצביה ניסה להימלט ונעצר
המשטרה פשטה על קצביה באשדוד והשמידה מאות ק"ג של בשר מסוכן

בפעילות משותפת של יחידת השיטור העירוני בעיר אשדוד יחד עם הרופאה הווטרינרית של העירייה, ד"ר דנית כהן, הושמדו היום כחצי טון בשר שהיווה סיכון ממשי לבריאות הציבור.

במהלך הבוקר בוצעה פעילות על ידי הרופאה הווטרינרית של עיריית אשדוד, ד"ר דנית כהן, ובשת"פ צוותי השיטור העירוני באשדוד במהלכה נמצאו ליקויים חמורים שהעידו כי מוצרי הבשר ועופות בקצביה ברובע ד׳ מקורם אינו ידוע וחלקם פגי תוקף, חלקם מופשרים או שנארזו והוקפאו במקום ללא רישיון יצרן. למותר לציין, הטיפול במוצרי הבשר, העוף והדגים, איחסונם ושיווקם ללא התנאים הנדרשים בחקיקה, עלול להזיק ולסכן את בריאות הציבור. בהוראת הרופאה הווטרינרית הושמדו במקום כ- 500 ק"ג של בשר!

יש לציין כי בעל המשאית ובעל העסק ניסו לברוח מהמקום בעת הגעת צוותי השיטור העירוני אך הם נעצרו ומוצרי הבשר האמור הוחרמו בהוראת הווטרינרית ד"ר כהן. צעדי אכיפה כנגד העסק הנ"ל יימשכו ע"י הפיקוח הוטרינרי של עיריית אשדוד.

צילום תמונות: דוברות המשטרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך