4 שעות לאחר שהוצבו: שלטי בחירות של ד"ר לסרי הושחתו

מחיר ההסתה: מספר שלטי בחירות של ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, שהוצבו במהלך הלילה ברחבי העיר, הושחתו ע"י אלמונים. משטרת אשדוד פתחה בחקירה
4 שעות לאחר שהוצבו: שלטי בחירות של ד"ר לסרי הושחתו

בחודשים האחרונים ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, נאלץ להתמודד מול הסתה פרועה, בעיקר ברשתות החברתיות, עם מילים בוטות וקשות ולא מעט פייק-ניוז. מסתבר שיש מי שלוקח את המילים המסוכנות הללו צעד אחד קדימה, והלילה השחית בצורה מכוערת את שלטי הבחירות של לסרי.

אתמול ראש העיר השיק את קמפיין הבחירות שלו, כשלצידו מאות תומכים נלהבים, חלקם דמויות בכירות בעיר, אנשי עסקים ותושבי אשדוד. מיד עם סיום הכנס פעיליו של לסרי יצאו למספר מקומות מרכזיים בעיר והציבו שלטי בחירות עם הסלוגן שיוביל את הקמפיין: "אשדוד, בשורה הראשונה של ישראל". בחלוף ארבע שעות בלבד, בשעת לילה מאוחרת, אלמונים הגיעו לחלק מאותם שלטים, עשו איקס אדום גדול על תמונות של לסרי ועשו פעולה דומה על שמו. חלק מהשלטים הופלו באגרסיביות.

הבוקר הוגשה תלונה רשמית במשטרת אשדוד ע"י ראשי מטה הבחירות של לסרי, וגורם במשטרת אשדוד אמר לנו כי "מדובר במקרה חמור של ונדליזם, ננסה בעזרת מצלמות האבטחה שקיימות באזור להגיע לזהות המבצעים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך