"אל תאמינו לפייק ניוז, אשדוד תמשיך לשמור על הסטטוס קוו"

בערב מרשים ביותר, עם מאות תומכים לצידו, ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, השיק את קמפיין הבחירות שלו תחת הסולגן: "אשדוד, בשורה הראשונה של ישראל". ד"ר לסרי העביר מסר מעניין בסיום נאומו: "אני מתכוון לבנות קואליציה, לאחר שאבחר לקדנציה שלישית, גם עם הסיעות שיוצאות נגדי בפייק ניוז ובשקרים. אני, בניגוד אליהם, רוצה לאחד את העיר ולשמור על צביונה ולא לגרום לפילוג ושנאה בעיר"
"אל תאמינו לפייק ניוז, אשדוד תמשיך לשמור על הסטטוס קוו"
יחיאל לסרי - צילום: דודי בוזגלו

ראש עיריית אשדוד ד"ר יחיאל לסרי, יכול לסמן וי גדול במערכת הבחירות הנוכחית. הוא השיק את קמפיין הבחירות שלו בערב מרשים, עם מאות תומכים לצידו, כשהוא נואם במשך שעה בדיוק ועונה על השאלות הקשות ביותר שעלו עד עתה במערכת הבחירות הלא פשוטה שעוברת העיר.

ד"ר לסרי התייחס ארוכות לסוגיית השבת, שפגעה בו לא מעט מבחינה ציבורית, בעיקר בשל פרסומים שקריים (פייק-ניוז) של מתנגדיו הפוליטיים. ד"ר לסרי הבהיר בצורה ברורה שהוא לא מתכוון להפר את הסטטוס-קוו גם לאחר שייבחר: "אני מתכוון לשמור על ההרמוניה של העיר ועל צביונה גם לאחר שאבחר לקדנציה שלישית, כפי שעשינו בעשור האחרון. חשוב מאוד להבהיר מול כל השקרים והפייק ניוז – שום דבר לא השתנה מהעבר, ואין משפחה שלא יכולה לעשות משהו בשבת, בדיוק כפי שעשתה בעבר, אין שום שינוי. יש כאן שקרים והסתה מסוכנת, יותר קל להם בגלל הרשתות החברתיות ובגלל המשבר שנוצר סביב סוגיית השבת שהעיר חוותה.

 

בזמנו, בישיבת מועצה, הסברתי במשך 19 דקות מה בדיוק קרה. לא התכוונו להיכנס למשבר הזה, זה דבר שנבע בגלל החלטת בית משפט בשל טענה לאכיפה לא שוויונית. במסגרת הסטטוס-קוו שחשוב לכולנו, ביצענו אכיפה שכולם מסכימים לה, דתיים וחילוניים, בסמוך למגורים של אוכלוסייה דתית. העניין הגיע לבית משפט, שקיבל את הטענה של אכיפה לא שוויונית. למדנו את החלטת בית המשפט, את הטענה שאכפנו בצורה לא שוויונית, והיינו חייבים לצאת לאכיפה שוויוניות ברחבי העיר במשך מספר שבועות מצומצמים. במקביל, בנינו מדיניות אכיפה כוללת, שבית משפט יקבל אותה ולא יבטל אותה. בכך העירייה החזירה לעצמה את היכולת לשמר את הסטטוס-קוו, בשבילכם, למענכם, לשמור על החיים המשותפים באשדוד. שאף אחד לא יפחיד אתכם, שלא ישקר אתכם, אשדוד תמשיך לשמור תחת הנהגתי על הסטטוס-קוו ותהיה הסמל של המדינה של חיים משותפים ביחד".

ד"ר לסרי הפתיע בסיום נאומו כשהצהיר כי יפנה לאחר שייבחר לקדנציה שלישית, לכל הסיעות במועצת העיר, כולל אלה שיוצאות נגדו בצורה חריפה בחודשים האחרונים, ויציע להם תפקידי מפתח בקואליציה העירונית. ד"ר לסרי: "אני מתכוון לבנות קואליציה, לאחר שאבחר לקדנציה שלישית, גם עם הסיעות שיוצאות נגדי בפייק ניוז ובשקרים. אני, בניגוד אליהם, רוצה לאחד את העיר ולשמור על צביונה ולא לגרום לפילוג ושנאה בעיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך