פקחים של העירייה פיזרו חרדי-קיצוני שהקים מהומה בפארק אשדוד-ים

בזמן שהתקיימה הרקדת סלסה בפארק אשדוד-ים, חרדי שאינו תושב העיר, הגיע לעבר הבנות שרקדו והחל לתקוף אותן מילולית. פקחים של עיריית אשדוד, שהוזעקו דרך המוקד העירוני, הרחיקו את החרדי והרקדת הסלסה נמשכה. גורם בעיריית אשדוד: "הפעילויות הרבות שמתוכננות בפארק אשדוד-ים יימשכו כסדרן, ומי שינסה להפריע להן, יורחק ואף ייעצר"
פקחים של העירייה פיזרו חרדי-קיצוני שהקים מהומה בפארק אשדוד-ים
צילום: חן בוקר

חרדי, שאינו תושב אשדוד ובכלל מתגורר בבני ברק, עורר מיני-סערה אתמול (ראשון) בפארק אשדוד-ים. זה קרה לאחר שמספר בנות החלו לקיים בלב הפארק פעילות של ריקודי סלסה, דבר שתוכנן מראש. החרדי הגיע למקום והחל לצעוק ולהטיח העלבות בנשים הרוקדות, תוך כדי שהוא מאיים להזיז אותן מהמקום.

תושבי העיר מיהרו לחייג למוקד העירוני 106, ותוך דקות ספורות הגיעו פקחים של העירייה למקום והחלו לפזר את ההמולה שנוצרה, והרחיקה את החרדי שנכח במקום, תוך כדי שהם מעבירים לו מסר ברור – אם לא יפסיק לצעוק ולאיים, הוא ייעצר במיידית. המהומה הסתיימה וריקודי הסלסה המשיכו כרגיל.

גורם בעיריית אשדוד התייחס לעניין זה ואמר: "הפעילויות הרבות שמתוכננות בפארק אשדוד-ים יימשכו כסדרן, ומי שינסה להפריע להן, יורחק ואף ייעצר".

תגובת עיריית אשדוד: "אתמול בפארק אשדוד ים התקיים ערב סלסה ובמהלכו ניסו מספר מבקרים להפריע למהלך הערב. תגובה מהירה של הביטחון העירוני ומשטרת אשדוד מנעה את הניסיון לפגוע בשגרת הבילוי העירוני . אנו נמשיך ונשמור על הסדר הציבורי ונעשה זאת ביד קשה כנגד כל גורם שינסה לפגוע באירועים המתקיימים במרחב הציבורי. מחר יתקיים ערב זומבה וביום רביעי פילטיס ואנחנו מזמינים את כולם לבוא ולקחת חלק בפעילות המתקיימת מידי שבוע בפארק. הפארק מתפרס על 70 דונם ומאפשר לכולם לקחת חלק בבילוי בפארק".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך