המשטרה הודיעה: ניסיון דריסת השוטר באשדוד – על רקע פלילי

המשטרה שללה את הדיווחים כי יתכן ומודבר באירוע לאומני, כאשר החשוד שנמלט מוכר למשטרה ואחריו מבוצעים חיפושים, בטענה שהוא ימצא בהמשך

דוברות המשטרה (לכיש): בהמשך לפניות כתבים – היום (שישי) לקראת הצהריים בשד' יצחק הנשיא בעיר אשדוד נעצר רכב בו נהג תושב העיר המוכר למשטרה. ככל הנראה, כשהבין נהג הרכב כי השוטרים זיהו שהוא פסול לנהיגה, החל החשוד להימלט תוך נהיגה שאף סיכנה את השוטרים. בשלב מסוים נטש הנהג את רכבו והמשיך במנוסה רגלית מהמקום.

מאחר וזהותו ידועה ובכדי להימנע מסיכונו של ציבור משתמשי הדרך, לא המשיכו השוטרים במרדף אחריו והוא יאותר בהמשך. לציין כי מדובר באירוע פלילי ותעבורתי.

כאמור, מוקדם יותר דיווחנו כי כוחות משטרה רבים מחפשים ברגעים אלה אחר נהג רכב שניסה לפני שעה קלה לדרוס שוטר בשד' יצחק הנשיא בעיר, ונמלט מהמקום, כשהוא מותיר אחריו את הרכב בתוך רובע ז'.

הכל החל כאשר שוטר ניסה לעצור נהג רכב שנסע באחד מכבישי העיר, ובעקבות כך החל הנהג נוסע בפראות לכיוונו של השוטר, וככל הנראה בעקבות הימלטות של השוטר מהכביש, נמלט הנהג מהמקום, כאשר לאחר חיפושים נרחבים נמצא הרכב ברובע ז' כשבתוכו נשק חם.

כוחות משטרה כבדים סורקים בשעה זו את העיר אחר החשוד שנמלט מהרכב, כאשר במקביל חבלני משטרה בודקים את הרכב.

עדכון נוסף בהמשך.

צילום תמונה: ארכיון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך