שעמום החופש הגדול: נער ירק על עוברות אורח ונעצר על יד המשטרה

מדובר בקטין בן 16 שנתפס בפעילות שנערכה על ידי שוטרי יחידת השיטור הרגלי בעיר אשדוד, כנגד תופעת רכיבה על גבי אופניים חשמליים, בדגש לקטינים מתחת לגיל 16, שרוכבים תוך סיכונם העצמי, סיכון הסובבים ופגיעה בביטחון משתמשי הדרך
שעמום החופש הגדול: נער ירק על עוברות אורח ונעצר על יד המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

בפעילות שנערכה הבוקר על ידי שוטרי יחידת השיטור הרגלי בעיר אשדוד, מוקדה פעילותם של השוטרים כנגד תופעת רכיבה על גבי אופניים חשמליים, בדגש לקטינים מתחת לגיל 16, שרוכבים תוך סיכונם העצמי, סיכון הסובבים ופגיעה בביטחון משתמשי הדרך.

במהלך הפעילות שכללה הסברה בנושא חוקי התעבורה ברכיבת אופניים, מחד, אכפו השוטרים כנגד עבירות נסיעה על המדרכה שלא בשביל אופניים, מעשה המסכן לא אחת את ציבור הולכי הרגל ולעתים אף מסתיים דבר זה בפציעה.

לקטינים מתחת לגיל 16 שנתפסו רוכבים בניגוד לחוק, הוסברה העבירה ונסיעתם הופסקה על אתר לאחר שהשוטרים רוקנו את האוויר בגלגלי האופניים. בין קטינים אלו נתפס קטין שזמן קצר לפני כן, במהלך רכיבה תוך שמרכיב גם חבר נוסף, ירק הקטין על שתי עוברות אורח בעת שחלף על פניהן. בסך הפעילות נבדקו כ-25 רוכבי אופניים ונאכפו כנגד 7 רוכבים (שגילם מעל 16 שנים) להם נרשמו דו"חות אזהרה בגין עבירת נסיעה שלא בשביל אופניים / כביש.

"פעילות זאת מטרתה לשמור על בטיחות הרוכבים, ציות לחוק, והגברת ביטחונם של שאר משתמשי הדרך שלעיתים הופכים קורבנות של רוכבי אופניים אלו", ציינו במשטרה.

WhatsApp

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך