אחרי הסרטון המזעזע בחוף הקשתות – אמה של ענבל אור מאשימה "שמו לה סם אונס"

מיכל אור, אמה של ענבל אור, חשפה בפני אילה חסון ב־103fm פרטים על המצב הרגיש של בתה ואמרה "הבת שלי הייתה מאושפזת, לקחו לה את הכל. השופט ידע על מצבה, היא לקחה תרופות שבלבלו לה את המוח, ולא אכלה במשך 10 ימים"
אחרי הסרטון המזעזע בחוף הקשתות - אמה של ענבל אור מאשימה "שמו לה סם אונס"
צילום: מתוך דף הפייסבוק של ענבל אור

עשרות אלפי אנשים נחשפו לסרטון המזעזע של ענבל אור לפני מס' שבועות, בו היא חשפה הרבה יותר ממה שהייתה צריכה, כאשר ישבה בחוף הקשתות באשדוד. ערוצי תקשורת רבים הציגו סרטון מצונזר אך אנו באתר 'אשדוד אונליין' בחרנו שלא להתייחס כלל למקרה כיוון שהוא פוגע בכבוד האדם. כעת, בעקבות טענות קשות שבאות מצד אמה של ענבל אור, נראה כי הסיפור מקבל תפנית אחרת לחלוטין ממה שחשבנו.

אמה של ענבל אור, מיכל, שולחת אצבע מאשימה, וחושפת פרטים נוספים על הפרשה המטלטלת. "אלה ימים טרופים. קשים מאוד", פתחה בנימה אישיתבראיון לאיילה חסון ב- 103fm, "ענבל מרגישה מאוד לא טוב. בחודשיים האחרונים היא הייתה בלחץ קשה מאוד, מכל הבחינות: בתי המשפט, המפרק – ובן הזוג שעשה לה צו הרחקה מהילד, לקחו את הכל, פירקו את החברה, ובהמשך המדינה שלנו פירקה את הבחורה הזו. וכל הכסף – בתוך המדינה. לא רק שלא נשאר לה אפילו שקל אחד. לקחו לה את הכל, כולל את הילדים, כולל צו הרחקה שלא איפשר לה אפילו להגיע לגן הילדים לראות את ילדיה" אמרה האם.

המראיינת איילה חסון שאלה את האם "תשמעי, הסרט הזה שהיא פרסמה על עצמה, שאני בטוחה שאת מודעת לו, זה משהו שטילטל את כולנו. מה את רוצה לומר על כל הסרטונים האלה? מאיפה זה מופץ?" האם מיכל הדהימה וענתה "קודם כל – אני לא ראיתי את הסרטון של העירום, ואני חושבת שאם הייתי רואה הייתי מתמוטטת. הנושא נמצא תחת חקירה מאוד מאוד כבדה גם שלנו וגם של המקום שבו היא הייתה נמצאת. תראי, פה, מה שראו… עזבי את הזוועה, ראו את הפנים שלה. מישהו מושתל דאג לזה, שם לה סם אונס והוציא את הסרטון. היא לא יכלה להוציא את הסרטון בעצמה. מיטב הרופאים, הפסיכולוגים והפסיכיאטרים שישבנו איתם אמרו שאי אפשר להוציא סרטון כזה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך