תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 27/07/18 ועד 02/08/18

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 27/07/18 ועד 02/08/18
תמונה אסטרולוגית

טלה: קוצר רוח, חוסר סבלנות ופתיל קצר יכולים ליצור מתיחות עם הסובבים אתכם. פחד מכישלון וחוסר יכולת לספוג ביקורת יוצר מצב נפיץ שיש להתנהל בו בזהירות, הפגיעה בערך העצמי ובדימוי העצמי גורמת לאגו שלכם לצאת להגנתכם ועליכם לדעת איך להשתמש בצורה נכונה עם האגו – שימוש נכון באגו, יאפשר לכם לדלג מעל מכשולים ולהימנע מכעסים ועיכובים. התחייבויות שלקחתם על עצמכם לבצע בדעה צלולה, או ניסיון נוסף שגזרתם על עצמכם לנסות, גורמים לכם להרגשה לא נעימה. יתכן ולקחתם על עצמכם קצת יותר מדי וכעת ניתן לומר שמתקיים בכם חשש שמא לא תצליחו לעמוד במטרות שהצבתם בפניכם. תחושה זו היא הגורם לכך שאתם מהססים וחוששים מלבצע את משימתכם בצורה נחרצת. עליכם לדעת שפחד זה הוא סובייקטיבי ואין לו כל אחיזה במציאות. במידה ותבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם תוכלו להתמודד עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע. בעבודה: ביקורת שנמתחת ונאמרת עליכם יוצרת מתיחות ותחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. אצל חלקכם יש להיערך לשינויים שכוללים פיטורין או שינוי במהות העבודה. זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לוויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. ותרו על אגו ועל הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג. בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או צאו לטייל בחיק הטבע. הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להטעין מחדש את המצברים.

שור: רבים מכם מבני מזל שור משועבדים לחששות, ספקות ופחדים שאין להם כל אחיזה במציאות ושמונעים מכם להתקדם ולעשות למען עצמכם. חוסר שקט נפשי או דאגה כלשהי יוצרת בלבבכם תחושת בדידות, מעוקה ועייפות. שינה לא איכותית פוגמת בחילוף החומרים של גופכם והדבר יכול לבוא לידי ביטוי ביציאה מאיזון גופני כמו למשל השמנת יתר או סוכרת. באופן כללי: הבחירה המודעת שלכם להתעלם מבעיה שמעיבה על נשמתכם ופוגמת בשמחת חייכם, גובה מכם מחיר יקר. כדאי מאוד לדעת שהטמנת הראש בחול ועצימת עיניים, לא יובילו אתכם לפתרון המבוקש. השבוע יתאפיין בירידה באנרגיות, חולשה בריאותית וחשיבה פסימית. הקלפים מצביעים על כך שיש אכזבה בלבבכם. אכזבה זו מופנית בעיקר כלפי עצמכם וכלפי עשייתכם למען עצמכם. הקלפים מצביעים על כך ששימוש לא נכון בביקורת עצמית הוא זה שמוביל למחשבות רעות, לרחמים עצמיים ולעיתים אף לחידלון. ההבנה שאתם – זה מה שאתם חושבים, היא הכרחית. המחשבות שלכם יוצרות מציאות לכן שימו לב לאופן בו אתם משתמשים במחשבות שלכם. כספים: תחושה של חוסר ביטחון כלכלי יומרת מעוקה. ענייני כספים ורכוש מעלים מחדש משקעים רגשיים ישנים שטרם נשכחו. זוגיות: המילה נשמעת לכם מוכרת אבל שכחתם כבר את ההרגשה האמיתית שעומדת מאחוריה ושוב רבים מכם מוצאים את עצמם נאלצים להתמודד מול בעיות אשר בעבר בחרתם לדחות את פתרונם. כדי להיחלץ ממצב זה, יהיה עליכם לפקוח את העיניים ולהסתכל על המציאות הזוגית שלכם באור חיובי יותר. תהליך זה יאפשר לכם להתמודד בהצלחה עם השגרה שסדקה את זוגיותכם.

תאומים: התעוררות, התפכחות והבנה. זמן ליזום, ליצור ולהניע לפעולה. קלף יום הדין מלמד שאתם ניצבים בפתחה של תקופה שהמוטיב העיקרי שלה הוא היכולת שלכם להיכנס למסלול של צמיחה, שיקום ועשייה חדשה, שיש בכוחם להוביל לשחרור וישועה וליציאה לדרך חדשה. לאלו מכם שינצלו כעת ובתבונה את חלון ההזדמנויות שנפתח בפניהם, ויפעלו ללא חשש ובאמונה למען עצמם, צפויים שינוים מרחיקי לכת שביכולתם לחולל מפנה ושינוי חיובי בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. בעבודה: שבוע קל יותר מקודמיו ניצב בפתח ולרבים מכם תינתן הזדמנות טובה להוכיח לממונים עליכם שאתם אכן נחוצים ויעילים. נצלו זאת בתבונה. לאלו מכם ששוקלים הסבה מקצועית או שינוי בתחום העבודה, מראים הקלפים שכעת זהו הזמן הנכון להזיז מהלכים שקשורים בדבר. זוגיות: התרחקות וקרירות שנבעו מהצורך שלכם להיות קצת לבד עם עצמכם מסתיימת והשבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לייצב ולשפר את זוגיותכם. לאלו מכם שמנהלים זוגיות עם בני מזל קשת, טלה או דלי, מראים הקלפים על מתיחות שנובעת מקצרים בתקשורת. פנייה לעזרתו של איש מקצוע תסייע בידכם ללבן מחלוקת בצורה יעילה שתחסוך גם כאב וגם זמן. לאלו מכם שבסתר לבם, שמשתעשעים במחשבות על גירושין ופרידה, ממליצים הקלפים לא למהר ולהסיק מסקנות. לרווקים: הכרות חדשה נוסכת תקווה.

סרטן: אירוע שהתרחש בשבעות האחרונים, מחדד אצלכם תובנות שעוזרת לכם לחזור למצב של איזון וקבלה. מהמקום הנמוך אליו הגעתם בעבר, הבנתם לבסוף שרק אתם אחראים לגורלכם. הבנה זו, היא המפתח לשינוי שמתחולל ושאותו אתם חווים כעת. חז"ל מלמדים, "שאין השמים עוזרים אלא למי שעוזר לעצמו!" רק נטילת אחריות מתוך ידע ברורה שאתם היחידים שמסוגלים לחלץ את עצמכם מהנקודה בה אתם מצויים, תאפשר לכם להוציא מעז מתוק… זכרו! תמיד ישנן 10 דרכים שונות לצעוד, החיים הם הבחירה שלכם, אף אחד אחר לא יוכל לעשות זאת במקומכם. בעבודה: זוהו שבוע דומיננטי בעבורכם ואסרטיביות ונחישות הן מילות המפתח של שבוע זה. לכן, רצוי להיות יותר תָקִיפים במקום העבודה ולהביע את דעתכם בצורה ברורה ונחרצת. במידה ויש לכם ביקורת על נושא זה או אחר, השתדלו להעביר אותה בנימה חיובית. אם תבחרו בעיתוי המתאים ובמילים הנכונות, דעתכם תתקבל. לאלו מכם המחפשים עבודה, אל תיפול רוחכם. זהו זמן מצוין לקום ולהציג את עצמכם ואת כישוריכם. לנחושים מביניכם שיאמינו בעצמם ולא יהססו לפעול באסרטיביות צפויה הצלחה. לימודים: עכשיו זהו זמן מצוין לקבל החלטה בכל הקשור להרשמה ללימודים או לגבי המשך לימודים – ההצלחה מובטחת. בבית: יש דברים שדורשים טיפול. למרות שאין לכם חשק לעשות זאת, רצוי למצוא את הזמן ולהשקיע בטיפול, תחזוקה ושיפוץ. לזוגות שביניכם: המוטיב המרכזי שאותו אתם צריכים לאמץ הוא: לקיחת 100% אחריות על איכות הקשר שבו אתם מצויים. ההבנה שאם אתם מאושרים בזוגיות שלכם זה בזכותכם ואם אתם אינכם מאושרים מהקשר זה בגללכם, חשובה להצלחת התהליך. באופן כללי, זהו זמן טוב להיזכר למה בחרתם להיות ולחיות ביחד. זיכרונות נעימים יחזקו את הקשר הקיים ויעזרו לכם להילחם בשגרת היום יום. חופשה או טיול קצר נראים באופק.

אריה: עייפות שנובעת ממחשבות מרובות, קיפאון של תהליך יוצר דאגה, התעסקות בנושאים שקשורים בבריאות פיזית טורדים את המחשבה. בעבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. השבוע כדאי לא להתבלט. עשו את עבודתכם בשקט ובנאמנות, פתחו עיניים ואוזניים ולימדו על כל המתרחש במקום עבודתכם מנקודת מבט ניטראלית ככל האפשר. תהליך ההתבוננות יאפשר לכם לגלות וללמוד דברים חדשים על מקום עבודתכם שעוד לא ידעתם ושנעלמו מעיניכם. זוגיות: מערכת היחסים בה אתם מצויים זקוקה בדחיפות לרענון, תחזוקה ושיפוץ. המון דברים שיוצרים חילוקי דעות אינם מגיעים לכלל פתרון מניח את הדעת והשארת הדברים כמו שהם וללא טיפול (הבחירה הקלה) יוצרת מתח ותסכול שמכבים את אש האהבה. כמו כן, פרידה שהתרחשה לא מזמן עדיין משפיעה על מצב רוחכם ומקשה עליכם להתנהל בצורה יעילה. לאלו מכם ששוקלים לסיים ו/או לנתק מערכת זוגית כזו או אחרת, ממליצים הקלפים לנהוג ברגישות עד כמה שניתן. בריאות: הנשמה שלכם עייפה ומהמקום הזה אתם פגיעים ורגישים. פעילות גופנית ותזונה נכונה יחזקו את הגוף והנפש. למידה, התפתחות רוחנית והעשרה יחזקו את הנשמה.

בתולה: שבוע חיובי בפתח. הבית והמשפחה הקרובה עומדים במרכזו של השבוע. תחושה אישית: העצמאות שלכם חשובה לכם מאוד ואתם זקוקים למרחב תמרון ולריגושים הן בעבודה והן בבית. בעבודה: אתם מרגישים שלמרות השתדלותכם, לא מפרגנים לכם מספיק וזה מפריע לכם. נטיית לבכם הראשונית אומרת לכם להסתגר ולהחמיץ פנים, אך הקלפים מזהירים שצעד זה רק יחריף את הרגשתכם ולא יביא לשינוי המיוחל. מומלץ להתעלות מעל רגשות המרמור, להרים את ראשכם, לחייך לסובבים אתכם ולבצע את מלאכתכם בנאמנות – הקרדיט לו אתם באמת ראויים לא יאחר להגיע. לפנויים שביניכם: כדאי מאוד לצאת מהבית. זהו שבוע טוב ליצירת קשרים חדשים שעשויים להוביל לסיפור אהבה מהנה. לנשואים שביניכם: זהו שבוע טוב לגלות מחדש אחד את השני. הרשו לעצמכם להתחבר לפן הרוחני והרומנטי שקיים בכם ולא תצטערו. השקעת זמן איכות בתא המשפחתי שלכם תיצור מצבים חיוביים שישפיעו לטובה על כל בני הבית. כספים: לאחר תקופה לא קלה, רצופת עליות ומורדות, חל שיפור במצבכם. מומלץ לנצל את התקופה הזו לביסוס ולחיסכון שיביא תועלת בזמנים קשים שעתידים להגיע.

מאזניים: היכולת לוותר מתוך עמדה של חוזקה, תאפשר לכם להניע מהלכים. השבוע הקרוב מוצא אתכם בשלב של חיפוש. חיפוש אחרי עבודה, חיפוש אחרי זוגיות, חיפוש אחרי משמעות וחיפוש אחר תשובות לשאלות שמבלי שתקבלו עליהן תשובות מניחות את הדעת, לא תוכלו להתקדם שלב נוסף בסולם חייכם. כדי שתוכלו למצוא את אותו חלק חסר בפאזל שיסדר וישלים לכם את התמונה וגם יענה על שאלותיכם, יהיה עליכם להיפתח לעזרה מצד הסובבים אתכם. עשו זאת בלב שלם ומתוך ידיעה שתהליך זה של שיתוף או התייעצות הוא צורך חיוני בדרך למימוש שאיפותיכם בכל תחום ובכל עניין. בעבודה: אינכם חשים בנוח. תחושת מתיחות מסוימת מעיבה על מצב רוחכם. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה פסיבית ולא להיגרר אחרי הלכי הרוח ששוררים כעת. לאלו מכם שמחפשים עבודה: יש לוותר על רגשי נחיתות ואגו שמונעים מכם להשתלב מחדש במעגל העשייה. זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך לבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם. עליכם להיות כנים ולשאול את עצמכם האם אתם עושים את כל הדרוש על מנת לשפר ולתקן? הקלפים ממליצים לכם לא להיתפס לקוצו של יוד ולוותר מתוך בחירה. הוויתור יאפשר לכם לזכות ברווח משמעותי יותר. לרווקים: היכרות שהחלה לא מזמן אינה מספקת לכם את מה שאתם באמת מחפשים. אל תתפשרו על רצונותיכם גם במחיר של ויתור על הקשר. כספים: לאחרונה בזבזתם קצת יותר ממה שאתם יכולים להרשות לעצמכם ומצב זה יוצר לחץ מסוים אשר מוביל לחשש ולחוסר שקט. הקפדה על כללי חיסכון בסיסיים תאפשר לכם להגיע לאיזון תוך זמן קצר.

עקרב: הקלף השבועי שלכם מלמד שרבים מכם שוב תרים ומחפשים אחר משמעות כזו או אחרת שתכניס לחייהם גוונים חדשים, משמעות ועניין. שאלות שלא מצאת עליהם מענה כמו: לאן זורמים חיי? איפה החצי השני שלי? או לחילופין, מה למען השם אני עושה פה? מחיבות מציאת תשובה שתניח את דעתכם. התחושה הזו שיגעתם ולא מצאתם, התחושה שאין מענה מתסכלת וגוזלת מכם אנרגיה רבה ויוצרת ומציפה אתכם בתחושת כבדות וזקנה. חשוב שתדעו שלמרות שאתם מנסים לשדר לסביבה עסקים כרגיל, ניתן לראות על פניכם שמשהו יושב לכם על הלב ושהדברים אינם כשורה. הקלפים מייעצים לכם שלושה דברים שיכולים להוביל להקלה. האחד: להיפתח ולשתף אחרים בתחושותיכם ובהרגשתכם. שלמה המלך החכם באדם אמר: "דאגה בלב איש, ישיחנה" (ידבר עליה), ושיחה שכזו שתתנהל עם חבר קרוב או יועץ מומחה, יכולה ליצור בעבורכם את השינוי המבוקש. ההמלצה השנייה: הירשמו לסדנאות, חוגים והרצאות שקשורות בנושאים של התפתחות אישית, אושר וצמיחה רוחנית. תהליך זה של למידה ייתן לכם את הכלים להבין מהו המסע הרוחני שלכם ולהשיגו. ההמלצה השלישית: למדו להעריך את מה שיש לכם. בית: האנרגיה בבית איננה טובה, הדבר יוצר מתח מסוים בתוך הבית. טיהור הבית מאנרגיות שליליות יאפשר לכם להקל על האווירה. כמו כן, דאגה לשלמו או למצב בריאותו של בן משפחה או חבר קרוב, מכבידה על נשמתכם. לאלו מכם שהחלו במסע כזה או אחר כגון לימודים, עשייה חדשה, עבודה או עסק חדש. גם אם קשה, אין זה הזמן להרים ידיים! המשיכו באמונה ומתוך ידיעה שהקשיים מולם אתם ניצבים הם חלק מתהליך הצמיחה שלכם ואתם מסוגלים ובעזרת השם תעשו ותצליחו. זוגיות: חוסר בתקשורת גורם לדברים להשתבש. שילוב של מעט סבלנות לא יזיק. כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם. שיחה שתתנהל בנועם, ברכות וללא מחסומי בושה, תוביל למציאת פתרון מניח את הדעת. פרידה או קשר שנגמר, יוצרים תחושת בדידות. גם אם לבכם כואב היה זה מהלך נחוץ.

קשת: תקופה מסתיימת ואנרגיות חדשות וטובות בדרך אליכם. המון מחשבות מתרוצצות בראשם של בני מזל קשת. ניתן לומר שאתם מוצאים את עצמכם מוצפים בתחושות אשר אומרות ומבשרות לכם כי סיימתם שלב כלשהו בחייכם. כעת אתם נדרשים לחשב מסלול מחדש ולתכנן בעבורכם נתיב חדש אשר יאפשר לכם להמשיך ולצמוח גם בפרק הבא של חייכם. האמונה כי יש בכוחכם להניע תהליכים ולמצוא את הנתיב החדש, היא המפתח להתקדמותכם. ניסיון העבר מוכיח כי כבר עמדתם במשימה זו בהצלחה ואין כל ספק שתוכלו לה שוב. בעבודה: עיסוק חדש, טיפול בנושאים חדשים. זהו שבוע טוב לתכנן תוכניות קדימה, להסתכל רחוק ולסמן יעדים חדשים להשגה. זהו זמן טוב להשאיר מאחור אנשים נושאים ועשייה שכבר אינם מקדמים אתכם ולצאת ללא פחד לעשייה חדשה. לנשואים שביניכם: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים נפשיים ורגשיים, אתם לוקים בחוסר מוטיבציה והדבר בא לידי ביטוי בשחיקה בזוגיות שמובילה לקרירות, להתנהלות סתמית וחוסר חשק. כדי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג, נצלו את חופשת הסופ"ש, צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אתם עוד תופתעו לטובה! לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, מציתה בכם אנרגיה מחודשת. יחד עם זאת יהיה עליכם להיזהר ולא למהר לתת את לבכם. חופשה או טיול קצר עולים על הפרק והדבר חיובי ביותר בעבורכם.

גדי: בני מזל גדי ניצבים השבוע בפני אפשרויות חיוביות והזדמנויות חדשות לעשייה מבורכת למען עצמם. חשוב לזכור שגם אם הזדמנויות אלו מגיעות מהצד הקשה של החיים, טמון בהם הזרע לשינוי חיובי ולעשייה שיכולה לפתור בעיות שמציקות לכם וגורמות לבלבול ולחוסר יציבות בחייכם. כדי למצות את הפוטנציאל החיובי שגלום בשבוע זה יהיה עליכם להבין שני דברים עיקריים: האחד – לכל אדם יש בעיות והמפתח לפתרונן מצוי רק בידיו של מי שמודע לבעיות שלו. בנוסף עליכם להבין שהדרך היחידה למנוע מהבעיות שלכם לשוב ולתקוף אתכם שוב היא ללמוד להכיר את ההבדל בין "לקבל החלטות" לבין "להיסחף" לאן שהחיים מובילים אתכם. בנוסף חשוב לדעת שהזדמנות זו ניתנת לכם משמים ובמידה ותבחרו לקחתה תזכו לפריצת דרך חיובית ומשמעותית בכל הקשור לתחום העבודה והקריירה ובכל הקשור לתחום האישי והזוגי. בעבודה: פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק והכיוון נראה חיובי ביותר. אלו מכם שינצלו בתבונה את המצב החדש שנוצר יזכו גם לקטוף את פירות ההצלחה. לאלו מכם שמחפשים עבודה, צפויה הזדמנות טובה לחזור למעגל העשייה. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר ליוזמה, לתכנון, להתלהבות, אמונה ולמרץ. זהו זמן טוב להוציא תוכניות ורעיונות אל הפועל ללא כל חשש וכל שאומנתכם תהיה גדולה יותר, כך תהיה גדולה גם הצלחתכם! זוגיות: השבוע יש באפשרותכם לקדם ולהעניק לזוגיות בה אתם מצויים משמעות ועניין. כל שעליכם לעשות הוא להכניס קצת אינטימיות, ארוטיקה ורומנטיקה לעולמכם הזוגי. תהליך זה, יבלום את השחיקה שלאחרונה חלחלה לעולמכם הזוגי והמיני. לרווקים: הכרות שהחלה דרך צג המחשב מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין.

דלי: לימודים או התחלה וכיוון חדש ברכישת מקצוע לעתיד. השבוע, השתדלו שלא לחצות את הגבול הדק שבין אסרטיביות חיובית לבין שחצנות וסרקזם. בכל הקשור לקבלת החלטות, רצוי השבוע לקבל החלטות הרמוניות ומאוזנות שמתחשבות בכל הצדדים ויוצרות שיתוף פעולה, ביניכם לבין הסובבים אתכם. קבלת החלטה שכזו, תוך שיתוף פעולה הגון עם סביבתכם, תוביל להתחשבות ולהבנה בצרכים שלכם ותאפשר לכם להביא לידי ביטוי את רצונותיכם ללא יצירת מתחים מיותרים. המון סימני שאלה מתעוררים אצלכם בכל הנוגע לאיך אפשר להכניס לחייכם יותר משמעות, סיפוק ואושר. כדי למצוא את הדרך הנכונה, ממליצים לכם הקלפים להתמקד בדברים בהם התברכת. ולהבין שלאנשים המאושרים ביותר, אין את הטוב ביותר מכל דבר, הם פשוט מפיקים את המיטב מכל מה שיש להם. בעבודה: אתם זוכים להכרה במעמדכם אך הדבר אינו בא לידי ביטוי מבחינה כספית ותלוש השכר שלכם אינו משקף בצורה ברורה והוגנת את המצב האמיתי. סוגיה זו גורמת לכם לחוסר נוחות ותחושת חוסר הצדק המופגן כלפיכם מביאה אתכם לחשוב על אופציות וכיוונים חדשים. זוגיות: אתם יודעים שיש לכם מה לשפר בזוגיות שלכם. הקלפים מצביעים על כך שאינכם אסרטיביים מספיק בכל הקשור לנושא זה ורבים מכם מעדיפים לרטון מתחת לשפמם ולהדחיק את הכעס והבעיות במקום להתעמת בצורה עניינית ובוגרת עם המשבר. חשוב לזכור, שהדחקת הכעסים אינה פותרת בעיות. אם אתם כועסים או מוטרדים, בררו- למה? מהו שורש העניין? גילוי המניע והגורם יביא לטיפול בבעיה. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת לבד פנו לעזרה מאיש מקצוע. כספים: לאחרונה בזבזתם קצת יותר מידי וכעת אתם נדרשים לארגן מחדש את הדרך בה אתם מנהלים את חשבונותיכם. ארגון מחדש יאפשר לכם להוציא אל הפועל תכניות עתידיות ממקום יציב יותר. אזור רגיש בגוף: הצד הימני בגוף, בעיקר רגל ימין וצוואר צד ימין. חופשה עולה ובאה וגם חו"ל נלקח בחשבון.

דגים: שבוע טוב ממתין לבני מזל דגים. הרשו לעצמכם להתרפק על השבוע שבא עליכם לטובה. עשו דברים שעושים לכם טוב, זה פשוט מגיע לכם. בשורה משמחת מגיע ויוצרת בעבורכם מצב טוב לשיפור מעמדכם. עזרה שמגיע ממקור חיצוני פותחת לכם דרך חדשה. נושאים שקשורים בהתחלות חדשות ובבשורות טובות ממש בדרך אליכם כמו למשל: תחילתה של עבודה חדשה או תחילתו של הריון חדש או זמן לידה והרחבת המשפחה. יהיה אשר יהיה הדברים אשר קורים חיוביים בעבורכם. בעבודה: לאחר תקופה לא קלה אתם ניצבים בפתחו של עידן חדש. הקלפים מצביעים כל כך שהחלטות שיתקבלו כעת, יניבו תוצאה חיובית. לכן חשוב שהחלטות אלו יתקבלו במלוא תשומת הלב הראויה. זהו זמן טוב לתכנן תכניות לטווח רחוק ולבחון הרשמה ללמוד ולרכישת כיוון מקצועי מתוך עניין ואהבה. כספים: שיפור בתחום זה יאפשר לכם לממש רצון כזה או אחר שעד עתה נמנעתם מלבצע. זוגיות: השבוע יש לשבור את השגרה ולהקדיש מזמנכם כדי לחזק ולהעמיק את הקשר הזוגי. טיול משותף או חופשה קצרה ורומנטית יסייעו בידכם להצית את הניצוץ שכבה. התעסקות בכלי תחבורה כמו למשל: קנייה, מכירה, תיקון רישוי וכדומה מצריכה את תשומת לבכם. טיפ לשבוע טוב יותר: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך