הדוגמנית האשדודית שכיכבה באח הגדול חושפת את תאריך החתונה שלה

עונת החתונות נמצאת בשיאה וגם הכוכבים שיצאו מאשדוד חוגגים, כאשר אל רשימת הנשואים והנשואות ברבנות הולכת להצטרף בקרוב כוכבת האח הגדול שהעסיקה את האשדודים בשנה שעברה
מיהי הזמרת המפורסמת שיצאה עם עדן סבן?
עדן סבן. צילום: אינסטגרם

עדן סבן כוכבת האח הגדול האשדודית מתחנת בקרוב עם בן זוגה, אחרי תקופה עמוסה שכללה את היציאה מבית "האח הגדול", הפרידה מהאשדודי אנדל קבדה והקמפיינים שהיא קטפה – סבן קיבלה הצעת נישואים מפתיעה, אחרי חודשים ספורים של זוגיות עם אדם טל.

בראיון למגזין של אתר mako סיפר אדם על ההצעה בברזיל ואמר כי: "ברזיל זה מקום מועד לפורענות, שודדים שם וגונבים. פחדתי להסתובב עם הטבעת – אז טסתי איתה בביצים". האם זה הציטוט הכי יפה ורומנטי שקראנו בחיים? חד משמעית, כן, אבל אנחנו כאן כדי לדון בעניין אחר.

סבן ואדם טל חשפו ברשתות החברתיות את התאריך בו הם יתחתנו, אז תתכוננו, כי זה יקרה ב-21 לספטמבר. סבן תעלה על שמלת כלה ותצעד אל עבר החופה יחד עם בן הזוג באירוע מושקע ויוקרתי. יש למה לחכות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך