רגעי דרמה: שעה ארוכה של חיפושים אחר ילדה בת 4 שנעלמה

כוחות משטרה רבים בסיוע כוחות הצלה סיימו לפני זמן קצר את החיפושים הנרחבים שבוצעו ברחבי העיר אחר הילדה שנעלמה כתוצאה מחוסר שימת לב של ההורים, בשלב זה לא ידוע האם מישהו מהם נעצר ע"י המשטרה
דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

רגעים ארוכים של דרמה עברו על משפחה מקריית גת שהגיעו לטייל באשדוד וערכה ביקור ברובע ז' החרדי בעיר, ולאחר רגע קטן של חוסר תשומת לב מלווה ברשלנות, ביתם בת ה- 4 נעלמה והמשפחה החלה בחיפושים נרחבים.

לאחר מס' דקות ללא מוצא החליטה המשפחה להיעזר בכוחות ההצלה והמשטרה, ואלו נכנסו לתמונה והחלו בחיפושים נרחבים אחר הילדה הקטנה.

שעה ארוכה של חיפושים הסתיימה לאחר שהתברר כי הילדה הקטנה החליטה על דעת עצמה לעלות על קו 450 הנוסע מהרובע החרדי לירושלים, והילדה עושה את דרכה ברגעים אלה חזרה להורים.

בשלב זה לא ברור אם המשטרה פתחה בחקירת האירוע, אך מעדויות במקום היא רק תחקרה את ההורים ולא עצרה אותם, זאת למרות החשד לרשלנות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך