ממ.ס אשדוד לסין

רפאל קסטרו אנליסט מ.ס אשדוד הכין קליפ ביצועים לקשר נבחרת סרביה וכוכב אלופת סין, גואנגז'ואו אברגראנדה, נמנייה גוד'ג. קסטרו: "זה כבוד גדול לדעת שיש שחקנים בחו"ל בקנה מידה כזה, שפונים אלייך".
ממ.ס אשדוד לסין

תעשו הרבה כבוד לרפאל קסטרו אנליסט מ.ס אשדוד.

קסטרו שידוע גם בקליפים המקצועיים של ביצועים שהוא עורך לשחקנים בארץ ולחלק גדול משחקני מ.ס אשדוד, הגיע עכשיו עד לסין.

לפני מספר ימים קיבל קסטרו שיחת טלפון ממספר סיני. על הקו השני דיבר קשר נבחרת סרביה וכוכב אלופת סין גואנגז'ואו אברגראנדה, נמנייה גוד'ג, 26, שסיפר לקסטרו שהוא שהוא נתקל בעבודות שלו ומאד אהב את מה שראה. נמנייה גוד'ג ו ביקש מקסטרו שיכין גם עבורו קליפ ביצועים. קסטרו: "בהתחלה חשבתי שצוחקים איתי אבל מהר מאוד גיליתי שהוא מאוד רציני".

המדובר באחד השחקנים הבולטים בליגה הסינית, ללא ספק אחד הבכירים שבהם. הוא מחוזר באיטליה וספרד והיה גם קפטן אייקס ההולנדית 3 שנים. קסטרו: "הוא זה כבוד גדול לדעת שיש שחקנים בחו"ל בקנה מידה כזה שפונים אלייך. שהתחלתי לפני 8 שנים להתעסק בתחום לא ידעתי לאן פני מועדות אבל היום אני שמח שאני מצליח להגיע למאות שחקנים שרוצים בעבודות שלי ובטח לשחקנים בחו"ל. אני מקווה שזה יפתח לי את הדלת להיתפתח בתחום שלי מחוץ לישראל."

https://vimeo.com/281040772

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך