לאחר חיפושים נרחבים: נעצר בצפון החשוד בניסיון שוד באשדוד

ביום שישי דיווחנו לכם על אדם שניסה לשדוד באיומי אקדח צעירה באחת מתחנות האוטובוס בעיר, היום הותר לפרסום כי השודד נעצר בצפון הארץ לאחר סיוע בין מחוזות המשטרה
אסיר אזוק באזיקים

פעולות חקירה מקצועיות ומהירות של חוקרי משטרת ישראל בעקבות ניסיון שוד שארע בסוף השבוע בעיר אשדוד, הניבו את איתורו של החשוד (36.5) במעשה בצפון הארץ. הוא נעצר והועבר לחקירה באשדוד ומעצרו הוארך במספר ימים.

"משטרת ישראל תפעל תוך שימוש בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת להגן על ביטחון הציבור, לאתר את אלו הבוחרים בדרך עבריינית ומיצוי החקירה עמם, וזאת על מנת להגביר את תחושת הביטחון במרחב הציבורי כל העת".

ביום חמישי (19.7) בשעת לילה מאוחרת התקבל דיווח במשטרה אודות ניסיון שוד במהלכו חשוד שעצר את רכבו סמוך לתחנת אוטובוס שם הבחין בצעירה בשנות ה-20 לחייה לבדה במקום. החשוד יצא מרכבו ואז ניגש לעברה ובאיומי אקדח דרש כי זו תמסור לידיו את התיק שברשותה. הצעירה התנגדה לבקשתו של החשוד ולאחר מספר ניסיונות אף פיזיים להשיג את מבוקשו, הסתובב החשוד ושב על עקבותיו אל רכבו ואז נמלט מהמקום.

כוחות משטרה שהוזעקו מיד לאחר מכן, החלו בסריקות נרחבות ברחבי העיר אשדוד במקביל לתחקורה של הצעירה וניסיונות לאתר ממצאים שיסייעו לאיתור החשוד במעשה. פעולות חקירה מקצועיות ומתקדמות שערכו חוקרי המשטרה באשדוד ובסיוע חוצה מחוזות של תחנות נוספות, אותר החשוד כבר ביום למחרת (20.7) כשהוא נמצא בחיפה ושם נעצר. החשוד הועבר לחקירה באשדוד בה מסר גרסתו ומעצרו הוארך בבית המשפט במספר ימים לטובת המשך פעולות החקירה הנדרשות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך