תושב העיר אשדוד נעצר בחשד לסחיטת שני אברכים

תושב אשדוד נעצר בחשד שסחט שני אברכים ואף איים עליהם. כך נחשף היום באתר 'בחדרי חרדים' ע"י הכתב אלי שלזינגר

פרשת סחיטה חדשה מסעירה את המגזר החרדי, כששני אברכים צעירים טענו שקבלו טלפון מאדם בשם "מוטי אטדגי" תושב העיר אשדוד. שבמקרה אחד איים על אחד הצעירים שישלם לו במזומן 20 אלף דולר על רקע שלטענתו שלאברך היה קשר פלילי עם קטין תושב העיר ובמידה ולא ישלם, תוגש תלונה במשטרה. לאחר מספר ימים, אותו אטדגי הבחין באברך הצעיר כשהוא הלך ברחוב וביקש את הכסף כשלא קיבל תשובה, החל לרדוף אחריו עם הרכב אך לא תפס אותו.

האברך המפוחד ניגש לתחנת המשטרה והתלונן על ניסיון הסחיטה. השוטרים ביקשו מהאברך להודיע שיש ברשותו חלק מהכסף והוא מעוניין לשלם ובמקביל עשו לסחטן עוקץ והמתינו לו, כשהגיע עצרו אותו בלשי משטרת לכשי בחשד לסחיטה.

בחקירה נשבר אטדגי והודה כי הציע לאברך לשלם 20 אלף דולר בכדי שהקטין לא יתלונן. פרקליטו של החשוד טען: "אני לא רואה במילים 'לא יהיה לך טוב' סחיטה באיומים. החשוד אומר לו שעדיף לו לסגור את זה בטוב, ואם הקטין יתלונן לא יהיה לו טוב". הוא אף התייחס לניסיון הדריסה וטען שזה "בכלל לא ריאלי, הוא עלה על מדרכה, אין עד ראיה אחד שתומך בעניין הזה".

אטדגי חשוד במספר סעיפים בהם: סיכון אדם בנתיב תחבורה, אחזקת אגרופן או סכין למטרה לא כשרה וסחיטה באיומים. בשלישי הוא הובא לבית המשפט השלום באשקלון, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בשבעה ימים, השופט נעתר חלקית ופסק שאטדגי ישאר במעצר עד ליום ראשון.

משטרת ישראל מסרה בתגובה: "כי מדובר בחקירה מורכבת מאוד בה מעורבים בגירים וקטין. כל החשדות והטענות אשר עולות במהלך החקירה נבדקים באופן יסודי ומקצועי ביותר. בשלב זה לא ניתן לפרט יותר כי מדובר בחקירה המתנהלת כעת. באשר להתקדמות – יש לציין כי החקירה מתקדמת ונעשות פעולות חקירה רבות על מנת לסיימה ולהגיע לחקר האמת"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך