נתפס עם סכין במהלך קטטה ליד מועדון מוכר באשדוד

כוח משטרתי הוזעק בעקבות דיווח אודות קטטה בסמוך לאחד מהמועדונים. תגובתם המהירה של השוטרים יחד עם סיירי הביטחון העירוני מעיריית אשדוד, מנעו ככל הנראה מהאירוע להחמיר עת נתפס חשוד (24.5) כשסכין בידו. הוא נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה

צוות שוטרים שהוצב בסמוך למתחמי הבילוי בעיר אשדוד במטרה להגביר את ביטחון המבלים ולמנוע ביצוע עבירות במקום, הוזעק ביום שבת לפנות בוקר אל פתחו של אחד המועדונים לאחר שהתקבלו דיווחים אודות קטטה המתרחשת במקום. השוטרים שהגיעו במהרה יחד עם סיירי הביטחון העירוני, הבחינו בחשוד תושב אשדוד העומד בסמוך כשסכין בידו. השוטרים חתרו למגע מהיר ונטרלו את החשוד מכלי התקיפה וכבלו את ידיו באזיקים.

לאחר מעצרו הוא הועבר אל תחנת המשטרה לחקירה ובמהלך הנסיעה בניידת המשטרה המשיך זה להשתולל תוך ניסיונות לפגוע בעצמו. בסיום חקירתו נכלא החשוד ולבקשת חוקרי המשטרה הוארך אמש מעצרו בבית המשפט ב-3 ימים נוספים, עד יום ב' 23.7.

צילום: דוברות משטרת ישראל

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל נערכת במהלך חודשי הקיץ במוקדי הבילוי השונים תוך הצבת כוחות משטרה ונוכחות מוגברת, במטרה להעניק תחושת ביטחון למבלים ולמנוע עבירות פליליות במקום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך