שחקן נבחרת הונגריה יבחן בשבת במ.ס אשדוד מול ספרטק מוסקבה

אשדוד תשחק בשעה (19.00 שעון ישראל) מול אחת מהקבוצות הטובות באירופה. מילבסקי: "עוד משחק הכנה לקראת ה-25.8 זה תאריך היעד שלנו". המשחק מול ספרטק ייערך באוסטריה ויובר בדף הפסייבוק של "אשדוד אונליין".
שחקן נבחרת הונגריה יבחן בשבת במ.ס אשדוד מול ספרטק מוסקבה
דויד קאלנוקי עם הגיעו למלון הקבוצה.

דויד קלאנוקי, 26, מגן/בלם נבחרת הונגריה שמשחק בקבוצת באויפשט ההונגרית, מליגת העל בהונגריה , יבחן במ.ס אשדוד במשחק מול ספרטק מוסקבה, שייערך באוסטריה (19.00, שעון ישראל), בשבת. המדובר בשחקן חזק וגבוה (1.87)המאמן בובי מילבסקי יצטרך להחליט לגביו. הקבוצה חוזרת ביום  שני ארצה ממחנה האימונים.

מילבסקי אמר על המשחק: "זה עוד משחק בדרך אל היעד שלנו. היעד הוא 25.8 בליגה. זה התאריך החשוב". ספרטק מוסקבה נחשבת לאחת הקבוצות הטובות באירופה ומהבכירות ברוסיה.

חן עזריאל לא התאמן אתמול בגלל רגישות בברך, אבל יתכן שיישחק מול הרוסים. מי שלא יישחקו בטוח הם גדי קינדה ותום מונד, שעורכים בשלב הזה, במחנה, רק אימוני כושר, ללא כדור.

קידוש וגיבוש. שחקני מ.ס אשדוד

בשבת ערכו השחקנים קבלת שבת עם שירים וזמירות. ערב שהיה גם גיבוש חשוב לקבוצה. נראה כי מהבחינה החברתית יש קשר מצוין בין השחקנים וגם השחקנים החדשים שהגיעו העונה, או עלו לקבוצה העונה מהנוער, התאקלמו לגמרי חברתית. השחקנים גם חגגו לדן ביטון באותה ההזדמנות יומולדת 23.

המשחק בין מ.ס אשדוד לבין ספרטק מוסקבה יועבר בדף הפייסבוק של "אשדוד אונליין".

שולחן הצוות המקצועי.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך