כוננות שיא: אשדוד נערכת לירי טילים

בעיריית אשדוד ערוכים לירי טילים בעקבות ההידרדרות ברצועת עזה, ואתר "אשדוד אונליין" ימשיך לעדכן בזמן אמת על כל התפתחות

בשעות האחרונות נרשמה הידרדרות דרמטית בעימות בין כוחות צה"ל לאנשי חמאס, כולל אירוע חריג שכרגע אסור לפרסום. צה"ל הגיב במטחי אש כבדים לעבר עמדות חמאס, ועל פי דיווחים ראשוניים מדובר ב-10 הרוגים בצד הפלסטיני. בשעה זו נערך דיון חירום בקרייה בתל אביב, בו נוטל חלק שר הביטחון אביגדור ליברמן, שאמר היום בצהריים כי צה"ל ערוך לכניסה קרקעית לעזה, מתוך כוונה לבצע פעולה נרחבת ולפגוע פגיעה אנושה בחמאס.

בעקבות המצב הביטחוני המורכב בעיריית אשדוד העלו את רמת הכוננות, כאשר הקב"ט העירוני אריה איטח מתעדכן על בסיס קבוע מול מפקדי פיקוד העורף באיזור, ויש חשש אמיתי כי החמאס יחליט לעלות מדרגה ולשגר טילים לכיוון אשדוד ואשקלון. אתר "אשדוד אונליין" ימשיך לעדכן על כל התפתחות שתתרחש באזור.

כך או אחרת, תקיפות חיל האוויר נמשכות ללא הפסקה ברצועת עזה – ושר הביטחון אביגדור ליברמן שיגר מסר ברור לחמאס, על רקע האירוע שהוגדר בצה"ל כ"חמור ביותר מאז צוק איתן". לאחר שלושה שיגורים מהרצועה אמר ליברמן כי "אם חמאס ימשיך עם שיגור הרקטות, התוצאה תהיה הרבה יותר קשה ממה שהם חושבים". בצה"ל אמרו כי במהלך שעות הערב נמשכו התקיפות על ידי מטוסי קרב וכלי טיס. עד כה הותקפו 15 יעדי טרור במפקדת גדוד זייתון של חמאס, בצפון רצועת עזה. מפקדת גדוד זייתון הושמדה ונפגעו מחסני אמצעי לחימה, מחסני ציוד ללחימה, מתחמי אימונים, עמדות תצפית, חמ"ל הגדוד, חדרי פיקוד ושליטה, משרד מפקד הגדוד ותשתיות נוספות. בהמשך תקף חיל האוויר כמה מפקדות גדוד נוספות, כולל כל רכיביהן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך